Ik heb een probleem met het internet op mijn laptop. Ik moest de instellingen van een router (die niet verbonden was aan het internet) wijzigen en heb deze via de netwerkaansluiting aangesloten terwijl mijn laptop nog wifi verbinding had met een andere router. Toen deed internet het niet meer. Nadat ik wifi verbinding verbroken heb en ik klaar was met het instellen van de router heb ik deze weer losgekoppeld en wifi verbinding met de andere router weer aangemaakt. Maar nog steeds deed internet het niet, terwijl network center zegt dat ik wel verbinding heb met internet.
Ik heb de laptop al opnieuw opgestart maar dat heeft niet gebaat. verbinden met een andere router binnen hetzelfde netwerk helpt ook niet. Als ik de diagnosetool van msn opstart dan zegt hij dat er iets niet klopt met de key ports, maar repareren faalt keer op keer. Ik kan wel gewoon inloggen op de router met mijn laptop, maar internet werkt dus niet, terwijl alle andere apparaten via dezelfde router wel gewoon op internet kunnen, dus ik snap totaal niet waar het probleem nu ligt... Kan iemand me hiermee helpen?
Ik heb de laptop al opnieuw opgestart maar dat heeft niet gebaat. verbinden met een andere router binnen hetzelfde netwerk helpt ook niet. Als ik de diagnosetool van msn opstart dan zegt hij dat er iets niet klopt met de key ports, maar repareren faalt keer op keer. Ik kan wel gewoon inloggen op de router met mijn laptop, maar internet werkt dus niet, terwijl alle andere apparaten via dezelfde router wel gewoon op internet kunnen, dus ik snap totaal niet waar het probleem nu ligt... Kan iemand me hiermee helpen?