Toon posts:

Celeron 500 op 750 met peltier mogelijk???

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een peltier te kopen, en een celeron 500. Nou wil ik effe vragen of ik die op 750 kan laten lopen?
Bedankt :)!!!
P.S Waar kan ik een peltier online bestellen?
Ik had OC-Shop gemaild, maar niks meer van gehoord. Nou, bedankt!! OC-Shop, waarom had je niet meer gereageerd???

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

lijkt me heel sterk dat je dat lukken gaat.
Ook al zet je 5 peltiers op elkaar dan geloof ik nog nie tdat het je lukt.
misschien krijg je hem wel op 7,5 * 83, maar dan moet de rest van je systeem ook maar net willen.
koop een p3 coppermine ofzo..

Verwijderd

Pulsar Computers Dordrecht verkopen peltiers,
niet online denk ik maar een telefoontje is voldoende en volgens mij verkoopt ook Conrad peltiers wel online.

Verwijderd

Sorry Dave, foutje van mijn kant!.
Zie je mail!

greetinz

Newt

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Animal_X

Rodin

probeer dan een cely 433 (multipier 6,5), stabiel te krijgen op een fsb van 100 (=650)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Dat mijn systeem dat wilt is geen probleem, want hij loopt op 133FSB nu, dus geen probleem. Maar ja, een 433 op 650 is wel niet erg hoog, maar waarom niet 500 op 750??
Als ik het voltage effe lekker op 2.2 of 2.4 zet moet het toch lukken??? Nou, alvast bedankt :)!!
Anders maar een 433celeron, wel zo goedkoop :)!!
Celeron 433 kan ik nog ergens voor 200piek krijgen en een verloopstukje voor 35piek. Dus maar 235pieken!

P.S OC-shop, ik heb nog geen mailtje ontvangen!!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:13
Het gaat niet, omdat de core het simpelweg gewoon niet aan kan. Die Medocino core houdt het maar tot 600 Mhz met uitschieters naar de 650, maar hoger komt bijna niet voor. Je kunt een Pentium 75 ook niet op 500 Mhz laten lopen, ook al zet je het voltage op 220V... :) De core trekt het gewoon niet. Het beste lijkt mij om een Celeron 2 566 ofzo te kopen, die zijn heel aardig op te klokken (die dit)

Verwijderd

Waar kan ik een celeronII kopen????
Ik wil er wel eentje hebben. Maar op welke mutlipler loopt zoeen ding??? Welke FSB???
Mijn mobo gaat tot 7,5. Een nieuw mobo wil ik echt niet!! Maar op met multipler van 7,5 kan ik hem nog op 930MHz laten lopen :) !!
Waar kan ik hem krijgen????????????
Ik wil :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) !!!!
Als hij maar niet te duur is!
P.S, ik wil wel online bestellen!!

Verwijderd

Dave ik heb je gemailt op dave_l@hetnet.nl
klopt toch??,... nog niets binnen gehad??

Greetinz

Newt

Verwijderd

Ik heb je mail binnen!! Ik heb ook al weer terug gemaild!! Kijk maar in je mailbox!
Pagina: 1