Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik heb regelmatig last van spam in de mailbox, hier wil ik natuurlijk graag van af. Echter, als ik zo een rondtocht over google maak, zie ik eigenlijk alleen betaalde oplossingen.

Terwijl bijvoorbeeld op antivirus gebied best goede gratis oplossingen zijn (bijvoorbeeld AVG). Is dit ook mogelijk voor antispam software?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kun je niets iets bij de mailprovider instellen danwel afregelen? Soms zit het al er gratis bij, maar staat het beschermingniveau (te) laag. Is het niet gratis, dan valt de prijs (m.i.) meestal wel mee, 1-2 euro per maand ofzo.

En Windows Live Mail is gratis en houdt aardig wat "ongewenste mail" tegen (zoals het genoemd wordt in dat programma). Ook kun je zelf afzenders of complete domeinen aan white-/blacklist toevoegen.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
gaat om een zakelijk mailadres, maar ik zal eens contact opnemen met KPN anders

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

http://www.spamfighter.com ? Ik zie het tenminste vaak genoeg als spam onderaan emails staan. En verder is het handig om aan te geven met welk programma je het wil gebruiken...

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Host je je eigen Mailserver of is het gewoon iets van Anti Spam voor je Foutlook oid? Legio van appliance based oplossingen beschikbaar op basis van Open Source....

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40
Gmail werkt wel aardig goed tegen spam, nooit last van spam eigenlijk. En de spam die binnenkomt op de accounts (Ziggo POP3 en Hotmail) die ik via Gmail ophaal filtert hij er ook keurig uit.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
KPN heeft gewoon gratis spamfilters, als het goed is kun je deze ook gewoon aanzetten via mijnKPN.
Pagina: 1