Beste mensen,
Sinds kort ben ik de eigenaar van een LGNAS, perfect, mocht het werken..
Ik stream mijn films door mijn huis heen via de NAS. Probleem is echter nu wanneer ik een bestand op mijn NAS wil zetten mijn PC compleet vastloopt, ik kan niks meer hij bevriest helemaal.
Dit gebeurd wanneer het windows schermpje opkomt met daarin het bestandsoverdracht, soms pakt hij heel even een minuut, soms slaat hij gelijk helemaal vast waardoor ik alleen mijn computer kan resetten.
Ik kan wel gewoon bestanden vanaf mijn C schijf kopieren en plakken dan werkt hij perfect maar als ik het probeer om mijn bestanden op mijn NAS te droppen loopt hij vast.
Ik heb nu het volgende gecontroleerd:
Via filezilla bestanden geprobeerd te krijgen op de NAS ( tevens bevriezing beeld, totale vastloper.)
Ik heb mijn C schijf gecontroleerd geen fouten
Ik heb mijn schijf van de NAS gecontroleerd geen fouten.
Ik heb mijn werkgeheugen gecontroleerd geen fouten.
Mijn systeem:
Intel Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz, 4,0GB RAM, NVIDEA GeForce GTX 560.
Windows 7 64 -bit.
Ik zou niet weten hoe ik dit moet fixen, ik heb jullie geniale ingeving even nodig om te kijken waar het probleem verder kan liggen.
Alvast bedankt!
Sinds kort ben ik de eigenaar van een LGNAS, perfect, mocht het werken..
Ik stream mijn films door mijn huis heen via de NAS. Probleem is echter nu wanneer ik een bestand op mijn NAS wil zetten mijn PC compleet vastloopt, ik kan niks meer hij bevriest helemaal.
Dit gebeurd wanneer het windows schermpje opkomt met daarin het bestandsoverdracht, soms pakt hij heel even een minuut, soms slaat hij gelijk helemaal vast waardoor ik alleen mijn computer kan resetten.
Ik kan wel gewoon bestanden vanaf mijn C schijf kopieren en plakken dan werkt hij perfect maar als ik het probeer om mijn bestanden op mijn NAS te droppen loopt hij vast.
Ik heb nu het volgende gecontroleerd:
Via filezilla bestanden geprobeerd te krijgen op de NAS ( tevens bevriezing beeld, totale vastloper.)
Ik heb mijn C schijf gecontroleerd geen fouten
Ik heb mijn schijf van de NAS gecontroleerd geen fouten.
Ik heb mijn werkgeheugen gecontroleerd geen fouten.
Mijn systeem:
Intel Core2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz, 4,0GB RAM, NVIDEA GeForce GTX 560.
Windows 7 64 -bit.
Ik zou niet weten hoe ik dit moet fixen, ik heb jullie geniale ingeving even nodig om te kijken waar het probleem verder kan liggen.
Alvast bedankt!