]Goedemiddag,
Volgens mijn windows index prestatiemeter scoort mijn primaire harde schrijf erg laag ten opzichte van de rest. Ik zou het zonde vinden als ik niet het maximale uit de rest kan halen omdat de harde schijf de boel afremt. Nou weet ik hier niet zo veel van, dus vandaar mijn vraag.
Zou iemand mij kunnen vertellen of de harde schijf daadwerkelijk traag is, en zo ja, welke schijf raden jullie mij aan? Ik begreep dat het slim is om windows op een kleinere snelle schijf te zetten, en overige bestanden/programma's op een tweede.
Ik gebruik de volgende hardware items:
Als iemand wat tips heeft zou dat super zijn
Groeten
David
Volgens mijn windows index prestatiemeter scoort mijn primaire harde schrijf erg laag ten opzichte van de rest. Ik zou het zonde vinden als ik niet het maximale uit de rest kan halen omdat de harde schijf de boel afremt. Nou weet ik hier niet zo veel van, dus vandaar mijn vraag.
Zou iemand mij kunnen vertellen of de harde schijf daadwerkelijk traag is, en zo ja, welke schijf raden jullie mij aan? Ik begreep dat het slim is om windows op een kleinere snelle schijf te zetten, en overige bestanden/programma's op een tweede.
Ik gebruik de volgende hardware items:
- Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
- Kast: Antec Three Hundred Zwart
- Vid card: Club3D HD 5850 1GB (CGAX-58524IDP)
- Voeding: Cooler Master Real Power M620
- RAM: 2x: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G
- moederbord: MSI 785GM-E51
- dvd: Samsung SH-S223B/BEBE
- HDD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
- Scherm: Samsung Syncmaster P2370
- w7: Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64b
Als iemand wat tips heeft zou dat super zijn
Groeten
David