Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Error bij verzenden mail naar meerdere contacten

Pagina: 1
Acties:

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Beste tweakers,

Bij het versturen van een mail naar meerdere contacten in BCC (Windows Mail) krijg ik de volgende error:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp '***', Account: '***', Server: 'smtp.ccvnet.eu', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0B

Het versturen van een mail naar één emailadres gaat zonder problemen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 17:08
Wat heb je zelf al gevonden op google?

• repeat123
Vrij weinig omdat het een onbekende fout is, volgens mij kan het dan aan veel dingen liggen. Heb het register in ieder geval gerepareerd maar heeft niet geholpen.
Heb ook 'voor deze server is verificatie vereist' aangevinkt bij de accountinstellingen, maar heeft niet geholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door repeat123 op 01-02-2012 17:44 ]

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Neem eens contact op met de beheerder van de SMTP server.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Als je een firewall/antivirus programma hebt draaien, probeer dan deze even een kwartiertje uit te schakelen en probeer het bericht nog eens te verzenden.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:51
Hoeveel is "meerdere contacten"?
Het zou zomaar kunnen dat er bij de door jou gebruikte server een limiet is op maximaal aantal geadresseerden.

• repeat123
vanaalten schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:08:
Hoeveel is "meerdere contacten"?
Het zou zomaar kunnen dat er bij de door jou gebruikte server een limiet is op maximaal aantal geadresseerden.
Het gaat om 41 mailadressen.
Bedankt voor je links, maar in dit geval gaat het om Windows Mail en dus niet outlook. De hotfix van de eerste link werkt alleen voor xp (Windows vista geïnstalleerd). Met de tweede link kan ik al meer, hier ga ik morgen mee aan de slag.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer de mail eens op te knippen in meerdere delen, dus 10 of 20 adressen en dan de mail gewoon 4 of 2 keer sturen.

https://discord.com/invite/tweakers

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
repeat123 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:18:
[...]

Het gaat om 41 mailadressen.

[...]

Bedankt voor je links, maar in dit geval gaat het om Windows Mail en dus niet outlook. De hotfix van de eerste link werkt alleen voor xp (Windows vista geïnstalleerd). Met de tweede link kan ik al meer, hier ga ik morgen mee aan de slag.
Waarschijnlijk mag je van je provider maar naar een max aantal adressen te gelijk een bericht sturen dus zou gewoon contact met hun opnemen als het heel lastig is en anders gewoon per 10 versturen ouzo.

• repeat123
Bedankt, ik ga ermee aan de slag!

• repeat123
Virusscanner is verwijder, firewall uitgeschakeld, provider gebeld (probleem lag niet bij hun), maar nog steeds de foutmelding.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:51
repeat123 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:05:
Virusscanner is verwijder, firewall uitgeschakeld, provider gebeld (probleem lag niet bij hun), maar nog steeds de foutmelding.
... en:
redfoxert schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:20:
Probeer de mail eens op te knippen in meerdere delen, dus 10 of 20 adressen en dan de mail gewoon 4 of 2 keer sturen.

• repeat123
Mail versturen naar 10 of 8 personen ging ook niet ;).
Als alternatief hebben we de mail nu verstuurd via een andere pc (met een dongel) hierbij lukte het wel.
Vreemd probleem iig.

Ik beschouw de zaak als gesloten ;)
Pagina: 1