Hallo,
Sinds een week of twee heb ik last van een aanzienlijke verslechtering van de batterijduur van mijn iPhone.
Nu heb ik een behoorlijk aantal collega's die ook een iPhone hebben, en "toevallig" hebben we er allemaal last van.
Op mijn telefoon is er in de laatste weken maar 1 ding veranderd: KPN heeft een providerupdate doorgevoerd.
Nu heb ik dus sterk het vermoeden dat het hieraan ligt, en heb dus twee vragen:
1. Hebben meer mensen er last van dat sinds een paar weken de batterijduur dramatisch is verslechterd?
2. Hoe kan je zo'n providerupdate terugdraaien?
Wat heb ik al geprobeerd?
1. De batterij opnieuw gecalibreerd vlgs de officiele Apple-procedure
2. Een aantal "verdachte" apps niet meer gestart
Ik heb een iPhone 4 met de laatste versie van IOS. Mijn telefoon is niet gejailbreaked.
Sinds een week of twee heb ik last van een aanzienlijke verslechtering van de batterijduur van mijn iPhone.
Nu heb ik een behoorlijk aantal collega's die ook een iPhone hebben, en "toevallig" hebben we er allemaal last van.
Op mijn telefoon is er in de laatste weken maar 1 ding veranderd: KPN heeft een providerupdate doorgevoerd.
Nu heb ik dus sterk het vermoeden dat het hieraan ligt, en heb dus twee vragen:
1. Hebben meer mensen er last van dat sinds een paar weken de batterijduur dramatisch is verslechterd?
2. Hoe kan je zo'n providerupdate terugdraaien?
Wat heb ik al geprobeerd?
1. De batterij opnieuw gecalibreerd vlgs de officiele Apple-procedure
2. Een aantal "verdachte" apps niet meer gestart
Ik heb een iPhone 4 met de laatste versie van IOS. Mijn telefoon is niet gejailbreaked.