Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste peeps,

Ik wil een laptop kopen voor vooral bezigheden op het gebied van web development, dus wil ik graag een groot scherm. Mijn budget ligt rond de 800-900. Wat voor laptop raden jullie mij aan?

Mvg,
Jedicosi

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 22:28
Vink in de pricewatch eens iets aan. Beetje eigen moeite mag wel! Zoek er 3 uit en bekijk de verschillen, en kom dan nog eens terug met vragen

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:11
Ik vermoed dat dit topic snel op slot zal gaan, zie *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Geen zin om je er verder in te verdiepen? Koop de Asus N73SV, of iets soortgelijks uit de Pricewatch.

Succes.

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.