Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Notebook Best Buy Guide: februari 2012

Pagina: 1
Acties:

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 14:52
Op pagina 3: Budget-thin & light - uiterlijk en indruk:
Hardwareonderdelen

Wij hebben voor de versie met een Core i5 2430M gekozen. Deze dualcore heeft een standaard kloksnelheid van 2,4GHz, die met Turbo Boost naar maximaal 3GHz kan worden verhoogd. De chip heeft een tdp van 65W en het is dan ook geen zuinige processor, zoals je die in een ultraportable zou verwachten. De prestaties zijn wel weer een stuk beter dan die van de zuinige varianten en de Vostro weet zich met deze processor duidelijk van zijn concurrenten te onderscheiden. Ondanks de krachtige cpu is de accuduur prima.
Moet 35W zijn natuurlijk.

Uit hetzelfde artikel:

Pagina 7: Basisnotebook: uiterlijk en indruk:
Hardware

De Core i3-2310M is lang niet de snelste cpu uit Intels assortiment, maar voor alledaags gebruik voldoet hij zeker. Deze dualcore is op 2,1GHz geklokt en ondersteunt multithreading. Een Turbo-functie is er niet; die is voorbehouden aan de i5- en i7-cpu's. Het werkgeheugen is voor de gemiddelde gebruiker ruim voldoende en ook met 500GB opslagcapaciteit kunnen de meeste mensen wel uit de voeten.
Met multithreading zal wel hyper-threading bedoeld worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Stefanovic45 op 01-02-2012 08:55 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Aanvulling hierop, de V131 heeft een accu die uit steekt aan de onderkant in de standaard configuratie. het model op de afbeelding heeft deze niet. Dit is niet handig aangezien voor veel mensen een uitstekende accu niet acceptabel is. Ik heb om die reden namelijk niet de v131 aangeschaft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dank voor de vingerwijzing Stefan, ik heb het verbeterd.

Wat de uitstekende accu betreft: daar staat een vergelijkende foto van op reviews: Notebook Best Buy Guide: februari 2012 en ook in de tekst wordt dit aangehaald.

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:17

latislos

zie signature

Bij de basic modellen over de Dell XPS 15; kopje 'uiterlijk en indruk': staan drie plaatjes van de laptop;
de middelste bevat echter wel een keypad/numeriek eiland en kleinere luidsprekers aan de voorkant, ik denk dat dat een ander model is?
In de tekst staat vermeld dat juist dat deze laptop geen keypad heeft, om de luidsprekers te plaatsen...

[ Voor 3% gewijzigd door latislos op 01-02-2012 17:01 ]

ouwe meuk

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die heb ik maar even weggehaald :Y

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
latislos schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:56:
Bij de basic modellen over de Dell XPS 15; kopje 'uiterlijk en indruk': staan drie plaatjes van de laptop;
de middelste bevat echter wel een keypad/numeriek eiland en kleinere luidsprekers aan de voorkant, ik denk dat dat een ander model is?
In de tekst staat vermeld dat juist dat deze laptop geen keypad heeft, om de luidsprekers te plaatsen...
Die met het numerieke gedeelte is een XPS 17.
Erg tweakbaar is de XPS 15 niet, wie bijvoorbeeld een ssd wil inbouwen, zal bijvoorbeeld het toetsenbord moeten verwijderen.
Dit is tevens incorrect. Voor het plaatsen van een SSD moet alleen de omlijsting aan de bovenkant van de notebook eraf, het toetsenbord blijft gewoon zitten. Is het een minpunt dat dit moet gebeuren voor het inbouwen van een SSD? Niet echt, met 10 minuten ben je klaar (eerste keer dat ik het deed).

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

Tazzios

..

Technische Specificaties
De Dell XPS 15 heeft wel wat nieuwe geheugen dan DDR1 ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Tazzios op 04-02-2012 11:41 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Beide opmerkingen in het stuk verwerkt: reviews: Notebook Best Buy Guide: februari 2012
Pagina: 1