[iPhone webapp] Meerdere <select>-elementen in één 'scherm'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 15:21
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel bezig om voor mezelf een webappje te maken. Op dit moment werkt de app wel, maar ik wil wat kleine details. Zo moet ik andere een getal van 5 nummers invullen in de range 10.000 - 90.000. Op dit moment doe ik dat via een tekstveld, maar ik wil eigenlijk een soort 'fruitautomaat'-invoer hebben, zie plaatje (dit is overigens geen webapp):

Afbeeldingslocatie: http://www.slapapp.com/wp-content/uploads/2010/03/WakeUpNow2.png

Is het mogelijk dat als ik in mijn webapp op een veldje klik, dat ik dan een aantal van dit soort 'rollen' krijg zodat ik op deze manier dat nummer in kan vullen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die dingen zitten ingebakken in de functies die met datums en tijden te maken hebben. Met een <input type="date" /> kun je dus wel die rollers krijgen, maar alleen voor datum-inputs. Zelfde voor de types datetime, month, en time.

Wat je wel kan doen is het zelf even namaken. Het is op zich niet zo complex, gewoon wat iScroll's naast elkaar zetten en stylen als een wit vlak met de harde randjes links/rechts en boven/onder. Dan absolute positioned de schaduwen eroverheen zetten en eventueel die glazen balk die je selectie markeert, al denk ik dat die laatste lastig te combineren valt met zo'n iScroll in verband met het "opeten" van je click-event.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat doet een Input type="number" op een iPhone?

En voor zulke aantallen, is het niet handig om dan een range(r) slider te gebruiken (zoals de alarm volume slider)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die "number" zie je volgens mij pas als je erop tikt, en als ik de TS goed begrijp wil hij het permanent zichtbaar hebben.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

NMe schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:08:
Die "number" zie je volgens mij pas als je erop tikt, en als ik de TS goed begrijp wil hij het permanent zichtbaar hebben.
Ik roep maar wat; heb vrij weinig met iPhone development gedaan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.