Ik heb nu enkele weken een iphone en kom op veel plaatsen waar ik wifi heb. Nu hebben veel familie leden, vrienden ergens een briefje liggen waar de code op staat. Aangezien ik bij de meeste deze code wel al eens heb gekregen voor mijn macbook dacht ik slim te zijn en thuis even alle netwerken over te nemen op mijn iphone zodat deze automatisch connect op locatie. Nu blijkt dat als ik handmatig toevoeg de iphone gelijk connectie zoekt en deze is er thuis natuurlijk niet.
Nu kan ik zelf natuurlijk een notitie maken met alle gegevens, zodat zodra ik bij het netwerk kom alsnog het wachtwoord kan invoeren. Of ik vraag gewoon op nieuw het wachtwoord, wat meestal met een zucht wordt beantwoord en het antwoord dan moet ik dat briefje gaan zoeken.
Maar mijn eigenlijke vraag is weet iemand of er een manier is om handmatig wifi netwerken toe te voegen op een iphone 4s met nieuwste IOS versie, zonder dat het desbetreffende netwerk beschikbaar is?
Nu kan ik zelf natuurlijk een notitie maken met alle gegevens, zodat zodra ik bij het netwerk kom alsnog het wachtwoord kan invoeren. Of ik vraag gewoon op nieuw het wachtwoord, wat meestal met een zucht wordt beantwoord en het antwoord dan moet ik dat briefje gaan zoeken.
Maar mijn eigenlijke vraag is weet iemand of er een manier is om handmatig wifi netwerken toe te voegen op een iphone 4s met nieuwste IOS versie, zonder dat het desbetreffende netwerk beschikbaar is?