Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik maak nu een tijdje gebruik van GO! Homescreen, maar het maakte mijn LG Optimus 2x speed nogal traag, dus besloot ik het te verwijderen. Nu was het dus dat ik niet echt aan het opletten was en dus GO! Locker niet heb verwijderd. Het nare daarvan is dat deze applicatie nu mijn nieuwe homescreen is, wat inhoud dat ik enkel een zwart scherm heb met een statusbar. Én ik kan niet meer bij mijn instellingen!

Ik ben zelf een beetje radeloos, want ik heb morgen een belangrijke dag dus heb ik mijn toestel echt nodig, dus kent iemand een manier om via bepaalde meldingen bij je APPs te komen, of heeft iemand een idee hoe ik de telefoon kan resetten, want momenteel is hij waardeloos.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je met de menu-toets niets? Of heeft die LG geen hardware toetsen?

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 31-01-2012 23:14 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die reageert niet. Hij heeft 4 touch onderknoppen, een aan/uit knop aan de bovenkant en volume regelings knop. ben nu S/W Upgrade aan het doen, al weet ik niet wat dat is.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 23:17 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Meestal kan je met de Home toets ingedrukt houden, selectie opties krijgen. Wat heb je precies al zelf geprobeerd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Via market.android.com opnieuw go-locker pushen en daarna weer leuk ermee spelen :>

Of een andere launcher pushen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:17:
Meestal kan je met de Home toets ingedrukt houden, selectie opties krijgen. Wat heb je precies al zelf geprobeerd?
Ik heb echt alle toetsencombinaties geprobeerd, helaas werkte niets, dus ik ga hetgene wat hieronderstaat proberen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:21:
Ik heb echt alle toetsencombinaties geprobeerd, helaas werkte niets, dus ik ga hetgene wat hieronderstaat proberen.
Niet indrukken, maar ingedrukt houden voor een paar seconden.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:23:
[...]

Niet indrukken, maar ingedrukt houden voor een paar seconden.
Helaas, werkte ook niet :(

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13
Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:17:
Via market.android.com opnieuw go-locker pushen en daarna weer leuk ermee spelen :>

Of een andere launcher pushen.
Waarom probeer je dit niet gewoon? Maar dan niet Go Locker, maar Go Launcher pushen natuurlijk. :P

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:30:
[...]

Waarom probeer je dit niet gewoon? Maar dan niet Go Locker, maar Go Launcher pushen natuurlijk. :P
JA het is gelukt!! Klopt, maar ik moest ook via via op mijn internet browser komen, dus iemand stuurde een whatsappje -> Over ons -> Internet start op.

Maar goed! Het is gefixed! Allemaal super veel bedankt voor de hulp! Echt wat aan gehad! Kan ik ten minste met een gerust hart naar bed!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13
Hoezo, via via op je internet browser komen? :?
Misschien handig om weten dat je op je pc gewoon naar http://market.android.com kan gaan en daar apps kan kiezen die dan automatisch op je telefoon komen ;)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06

MsG

Forumzwerver

offtopic:
Bij mij komen die daarna nooit op mijn telefoon. Hoe forceer je dat?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MsG schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:38:
offtopic:
Bij mij komen die daarna nooit op mijn telefoon. Hoe forceer je dat?
Staat standaard aan. Als je daar inlogt met je google account waar je ook je telefoon op hebt aangemeld worden ze automatisch geinstalleerd op je telefoon. Anders moet je eventjes in je instellingen kijken :+

Heb zo al vaker mijn telefoons gefixed :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Toch vind ik dit een raar iets, als ik mijn huidige homescreen eraf gooi pakt ie automatisch die ik ervoor gebruikte of als ik mijn homescreen wil inladen vraagt ie welke hij moet inladen.
Maar goed dat het je zo gelukt is!
Pagina: 1