Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneetjuhh1991
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:41
Binnenkort ga ik een HD6970 halen, de DirectCUII versie van Asus wel niet te verstaan.
Vind het een mooi ding om te zien voor de 10MHz OC doe ik het verder niet.

Nu zag ik op een foto dat deze 2× PCI-e 8pin nodig heeft voor zijn stroom.
Naar mijn idee is dit bij Club3D 1× PCI-e 6pin en 1× PCI-E 8pin.
Nu is dat opzich niet zon probleem. Het probleem komt nu.

Mijn PSU een Cooler Master M620 heeft bij zijn setje kabels 2× PCI-e 6pin en 1× PCI-e 8pin.
Nu vroeg ik mij af wat beter is, als ik nog zo'n PCI-e 8pin bij koop en deze i.c.m. de andere gebruik. of een Molex > PCI-e 8pin pak hiervoor.

Iemand die mij een goed advies kan geven?

Misschien is het een stomme vraag, maar ik wil zeker weten dat ik niets opblaas ofzoiets. Met voedingen ben ik hier altijd heel voorzichtig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op zich maakt het niet uit aangezien je op beide type aansluitingen 12V hebt staan. Maar is het een idee om de winkel, waar je de videokaart wil gaan kopen, te vragen hoe zij het zouden oplossen en of ze meteen een kabeltje kunnen meeleveren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneetjuhh1991
Dat is een idee ja, alleen trek ik het advies van MyCom Eindhoven soms in twijfel, ligt eraan wie mij in deze helpt, verder is MyCom Eindhoven de enige in de hele keten die een Asus 6970 heeft liggen en nog maar 1 stuk, mochten ze deze geen meer hebben bestel ik dus bij Alternate waar ik dit minder makkelijk na kan vragen.

Ik ga het proberen. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
hmmm volgens mij bestaan er ook 2x 6pins --> 1x 8pin adapters. En aangezien de TS nog 2x 6pins over heeft op zijn voeding kan hij voor de zekerheid misschien beter die gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneetjuhh1991
@ Haribo112

Ik zal het even toelichten want volgens mij is hier een kleine miscommunicatie.

Mijn voeding heeft 2 outputs voor PCI-e 6pin. Bij de voeding zijn 3 kabels geleverd, 1 met 6pin > 8pin en 2 met 6pin. Als ik dus een 6pin en een 8pin aan sluit heb ik geen aansluitingen meer voor PCI-e.

Ik snap wat je bedoelt maar deze zullen voor mij niet werken omdat ik dan met een hoop adapters moet gaan werken. De kabel die MAX3400 aanraad doet hetzelfde als de bijgeleverde 6pin > 8pin kabel bij mijn voeding.
Pagina: 1