Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Doubter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-08-2023
Hey,

Zoals de titel doet vermoeden ben ik op zoek naar OF een smartphone die als een degelijke MP3 speler kan dienen, of een goedkope klassieke gsm én een dedicated MP3 speler.

Bij deze laatste dacht ik aan de nieuwe Creative Zen Xi-Fi3 en een Bluetooth headphone en een goedkope nokia. Ik overweeg ook een smartphone maar mijn budget is beperkt (totaal iets van een 220 euro), en zou dus graag een toestel hebben dat zowel een degelijke telefoon is, en een degelijke MP3 speler, plus bijbehorende accessoires om als MP3 speler te kunnen dienen.

Maar ik ken bitter weinig van smartphone, dus vroeg ik me af wat de beste optie zou zijn?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:05
2e hands, is dat een optie voor een smartphone?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De beste optie is om eerst zelf op zoek te gaan, modellen uit te zoeken die aan je eisen voldoen, en dan reviews lezen om te kijken of ze de kwaliteit bieden die jij wil. Het is niet de bedoeling dat wij voor jou telefoons uit gaan zoeken. We kunnen je helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel specifieke vragen. Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid, gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.