Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gezocht] Receptie PC

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views

• Snors
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 12:34
Allen,

Ik ben op zoek naar een receptie systeem die geschikt is om 24/7 aan te staan en een fatsoenlijke beeldscherm grootte heeft. Mini-PC oplossingen vallen af. Ik wil dus echt PC en Scherm in 1 hebben die ook echt bedoelt is als ontvangst/demonstratie PC.

Je ziet het ook wel eens in supermarkten tegenwoordig. Van die 27/32" schermen waar dan reclame op wordt afgebeeld. Iemand enig idee welke leverancier deze systemen kan leveren?

Alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je bent dus op zoek naar een AIO?

Die staan zat in de PW

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 08:10

jopitan

It's just a fact

http://tweakers.net/price...SKBSyoj00u3qXQapojDboc84f

Waarom gebruiken mensen de Pricewatch niet? Ik heb bijna medelijden met de developers die al dat werk voor niks hebben gedaan om het zo perfect werkend mogelijk te krijgen.

Daarnaast zijn die dingetjes best prijzig als je de 27" wilt. De lagere " all-in-ones zijn goedkoper.

Enige max prijs bekend die je wilt uitgeven?

Mensen hieronder zijn waarschijnlijk slecht in lezen. De TS zegt duidelijk PC en scherm in 1.
Ik wil dus echt PC en Scherm in 1 hebben die ook echt bedoelt is als ontvangst/demonstratie PC.
TS is lui om pricewatch te gebruiken? Overigens heb je helemaal nog niet gezegd wat je zelf al hebt geprobeerd te zoeken enzov.

[ Voor 37% gewijzigd door jopitan op 31-01-2012 16:40 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 22:28
Ik zou zeggen, bouw een simpel systeempje met simpele videokaart en koop daar een mooi scherm bij. Bv een goedkoop moederbordje, 2 a 3 GB geheugen en een simpele videokaart om zo HD filmpies te kunnen spelen. Hoeft niet veel te kosten!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PowerPoint, een mini-ITX-systeem en een beetje 32" van de Mediamarkt voor weinig en klaar?

Mis echt budget, eisen/wensen en dergelijke die je zelf al op papier hebt staan en hebt onderzocht; meer als in *LET OP* - Wat moet ik kopen

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 31-01-2012 16:38 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 15:46

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Ga eens op zoek naar digital signage. Keuze genoeg lijkt me.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Snors
Ik gebruik de pricewatch heel erg vaak het probleem met die systemen is alleen dat het meer voor thuisgebruik is en ik echt op zoek ben naar een bedrijfsoplossing. Ik kon zelf ook wel op een iMac van 27" komen maar ik ben meer op zoek naar een Panel PC achtige oplossing

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:16

Rmg

M34nM4chin3 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:42:
Ik gebruik de pricewatch heel erg vaak het probleem met die systemen is alleen dat het meer voor thuisgebruik is en ik echt op zoek ben naar een bedrijfsoplossing. Ik kon zelf ook wel op een iMac van 27" komen maar ik ben meer op zoek naar een Panel PC achtige oplossing
wat is volgens jou dan het verschil tussen een systeem voor thuisgebruik en bedrijfsmatig :?

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 08:10

jopitan

It's just a fact

Als je echt bedoelt van die professionele bedrijfspanelen. Dan ben je wel ziekelijk duur uit. Laatst nog van die kleine schermpjes gehad van de Rabobank, want ze moesten gefixt worden en die waren al per stuk 1500 euro en dat waren van die 19" dingetjes.

http://www.i-techcompany.com/37inch-all-in-one-panel-pc.html <-- Bedoel je zoiets?

Daarnaast kunnen die systemen in de pricewatch gewoon in het bedrijf worden gebruikt. Alleen zou ik gewoon de hardeschijf die erin zit eruit halen en vervangen voor een 24/7 server hardeschijf. Ben je ook weer klaar. Mijn PC is ook voor thuisgebruik en die draait ook gewoon 24/7 (en dat met 3 schermen)

[ Voor 31% gewijzigd door jopitan op 31-01-2012 16:48 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

• Snors
jopitan schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:46:
Als je echt bedoelt van die professionele bedrijfspanelen. Dan ben je wel ziekelijk duur uit. Laatst nog van die kleine schermpjes gehad van de Rabobank, want ze moesten gefixt worden en die waren al per stuk 1500 euro en dat waren van die 19" dingetjes.

http://www.i-techcompany.com/37inch-all-in-one-panel-pc.html <-- Bedoel je zoiets?

Daarnaast kunnen die systemen in de pricewatch gewoon in het bedrijf worden gebruikt. Alleen zou ik gewoon de hardeschijf die erin zit eruit halen en vervangen voor een 24/7 server hardeschijf. Ben je ook weer klaar. Mijn PC is ook voor thuisgebruik en die draait ook gewoon 24/7 (en dat met 3 schermen)
Het verschil tussen een "thuis oplossing" en "bedrijfs oplossing" is dat ik na een all-in-one van 32" / 42" op zoek ben. Als je de pricewatch bekijkt gaat dit tot 27". Het moet ook niet alleen een inbouwpaneel zijn maar wel echt op een TV/monitor lijken die we met een VESA moneerkit kunnen vastmaken aan de muur.

Zie ook:
http://www.hpsindustrial.nl/panelpcs

Heb hier een prijsopgaaf gedaan. De 42" komt rond de 2500 euro en de 32" rond de 1500. Mijn vraag is nu dus ook is dit duur/goedkoop? Weet iemand een andere toko die deze apparatuur verkoopt?

Verwijderd

Wat heb je zelf al opgezocht? Het is hier namelijk geen helpdesk waar je je vraag neergooit en iedereen driftig gaat antwoorden!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ncomputing.com. Kleine L130 achterop een tv-scherm knopen en klaar. Je moet dan wel V-space op een server installeren, maar dat hoeft geen probleem te zijn...

• Snors
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:07:
Wat heb je zelf al opgezocht? Het is hier namelijk geen helpdesk waar je je vraag neergooit en iedereen driftig gaat antwoorden!
Ik reageer niet driftig maar ik leg duidelijk uit in mijn eerste post waarnaar ik op zoek ben. Als mensen dan gaan reageren met de mededeling dat ik prima een aparte PC neer kan zetten of dat er in de pricewatch genoeg keuze is dan reageer ik daar inderdaad afwijzend op omdat ik duidelijk aangeef dat dit niet het geen is wat ik zoek. Ik waardeer zeker de inzet van iedereen die mij probeert te helpen maar kom dan niet met opties aan die ik (volgens mij...) duidelijk heb uitgesloten.

Verder begrijp ik ook dat het hier geen Helpdesk is. Ik heb een link gepost van wat ik zelf heb gevonden en uitgelegd waarnaar ik op zoek ben. Ik heb uitgelegd dat ik zelf ook al in de Pricewatch heb gekeken maar de all-in-one PC's daar maar tot 27" gaan en ik naar een oplossing van minimaal 32" <-> 42" op zoek ben. Het moet gewoon op een TV lijken met daarin een computer ingebouwd die minimaal een simpel filmpje kan afspelen en een powerpoint presentatie kan afspelen. Het budget gaat tot 3000 euro. Mocht iemand hier een leverancier voor weten dan hoor ik dat graag.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lezen... dat schrijft hij ook helemaal niet...

Hoe dan ook: *LET OP* - Wat moet ik kopen. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.