Krijg iPad 2 niet aan de praat na update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 22:01
Sinds gisteren een gloednieuwe iPad 2 32GB WiFi gekregen, Na dat ik hem via iTunes heb unlocked, kon ik hem gelijk gebruiken, de firmware stond er al op (4.2 geloof ik), Maar natuurlijk wilde ik wel de nieuwste versie er op hebben! Dus de nieuwe versie gedownload, toen kreeg ik een melding dat de download corrupt was o.i.d en ik de iPad opnieuw moest aansluiten en nog een keer proberen. Dit werkte ook niet!

Toen heb ik het geprobeerd handmatig te doen, met shift click en dan fw versie laden. Tijdens het uploaden kreeg ik weer een foutmelding, nu staat hij in herstelmodus en krijg ik hem niet meer aan de praat. Ik kan hem ook niet herstellen via iTunes. Dus volgens raad op internet moest ik hem in DFU zetten. Dit heb ik gedaan, en ik probeerde weer te herstellen via shift click, hier kreeg ik de bekende melding 3194. Na veel googlen, heb ik het volgende geprobeerd:

- Hostfile ip verwijderen
- ander ip in hostfile zetten
- Tinyumbrella alle vinkjes weghalen
- hostfile verwijderen
- microsoft fixit gedraaid

Niks van dat heeft gewerkt.

Ik heb heel lang op google gezocht, maar het antwoord kan ik echt niet vinden. Ik wil graag dat deze nieuwe iPad gewoon werkt zoals hij het hoort te doen.

-ChiB

Edit: Ik heb tinyumbrella TSS server laten lopen, eerst deed hij het blijkbaar niet, maar ik krijg dus een 2005 error, dit blijkt iets met mijn usb poorten te zijn, ik probeer het even op de laptop
Edit2: andere laptop krijgt ook 2005

[ Voor 8% gewijzigd door thechib12 op 31-01-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb vergelijkbare problemen gehad. Dit was voor mij de oplossing:
BillSpaarbank schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:45:
Ik heb hem nu toch werkend. Blijkbaar toch een driver probleem. Het herstellen van mijn iPod wilde namelijk ook niet meer...

Na het bijwerken van de Apple Mobile Device (recovery mode) driver, werkte alles ineesns wel *O*

-----

1.Right-click the parent USB Composite Device entry and choose Update Driver Software from the shortcut menu.
2.Click "Browse my computer for driver software".
3.Click "Let me pick from a list of device drivers on my computer".
4.Click the Have Disk button. In the "Install from Disk" dialog, click the Browse button.
5.Use this window to navigate to the following folder:
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
Note: If using a 64-bit version of Windows, this folder may be stored in C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
6.Double-click the usbaapl.inf file, which is listed in this folder. (This file will be called usbaapl64.inf if you have a 64-bit version of Windows.)
7.Click OK in the "Install from Disk" dialog.
8.Click Next and finish the driver-installation steps. Open iTunes to verify that the device is recognized properly, and continue restoring your device.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 22:01
BillSpaarbank, ik bekroon je hierbij tot held van de week! Hij doet het in een keer!

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
thechib12 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:09:
BillSpaarbank, ik bekroon je hierbij tot held van de week! Hij doet het in een keer!

Dankjewel!
:) Mooi zo.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...