I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
fps = frames per second. Hoe meer frames je hebt, hoe soepeler het draait.
sowieso, je had het ook even in google in kunnen rammen. Dan kom je vanzelf hier uit: Wikipedia: FPS
En het lijkt me toch heel voor de handliggend dat het hier niet gaat over het Friesch Paarden-Stamboek
sowieso, je had het ook even in google in kunnen rammen. Dan kom je vanzelf hier uit: Wikipedia: FPS
En het lijkt me toch heel voor de handliggend dat het hier niet gaat over het Friesch Paarden-Stamboek
[ Voor 63% gewijzigd door TERW_DAN op 31-01-2012 14:28 ]
Neem aan dat als je Googlet op "what is fps" dat je dan wel wat vindt? Zo niet, lijkt het me zinvol om even je DNS-instellingen te controleren.canonchiel schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:26:
google al raadgepleegt en niks handigs gevonden
/edit: volgens mij staat fps ook vermeld op allerlei beelddragers, in allerlei handleidingen van BD-spelen en HDTV's en aanverwanten. Kan me niet voorstellen dat het voor jou onmogelijk was om ook maar enige referentie te vinden? Ook op de Frontpage staat een enorm artikel reviews: AMD's HD 7950: betaalbare snelheid
[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 31-01-2012 14:31 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Je wilt natuurlijk altijd meer FPS maar een constante van 60 is denk ik wel gewenst, wil je dit bereiken op een mooie hoge resolutie op je scherm dan bereid je maar voor op een flinke aanslag op je portemonnee.hoemeer fps hoe beter? of hoe lager fps hoe beter
Aangezien dit aardig wat knaken kost, of je moet bereid zijn om genoegen te nemen met wat minder.
Opzoekvraag van een bedenkelijk niveau en dus dicht.
TS, dit is je derde slotje op rij. Als je niet snapt waarom: stuur me een DM. Als je het wel snapt: aanpakken.
TS, dit is je derde slotje op rij. Als je niet snapt waarom: stuur me een DM. Als je het wel snapt: aanpakken.
Dit topic is gesloten.
![]()