Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn geen Android-telefoons gekoppeld aan dit account. Meld u aan met een ander account

deze melding krijg ik steeds op mijn superpad3 2.3 Android.
Er zijn geen Android-telefoons gekoppeld aan dit account. Meld u aan met een ander account.
ik kom er niet meer uit.
wie heeft hier nog meer deze melding gehad?
en hoe is dit evt op te lossen?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Misschien moet je ff wat meer info geven. Type tablet? Originele firmware, of geüpgraded? Nieuw? Eerder problemen mee gehad?

Heb je uberhaupt een Google-account? Dat is vereiste nummer 1. Wanneer je dat aangemaakt hebt, kun je ermee inloggen op je tablet, en dan zou je aan de gang moeten kunnen.

Nomen nescio

Verwijderd

Topicstarter
http://flytouch3.nl/ dit is de tablet.
Nee ik heb hem pas sinds zondag.
en ik heb een Google-account.
Ik kan via het startscherm wel in android market komen.
Maar daar staan niet alle apps op.
Als ik via de browser naar market ga herkent hij mijn account wel maar hij zegt dat er geen telefoon gekoppelt is aan het account

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

De reden dat niet alle apps te vinden zijn, is dat je tablet er waarschijnlijk niet compatibel mee is. Voorbeeld: een app die speciaal gebouwd is om 3G-verkeer te beïnvloeden, zal misschien niet werken (en dus niet weergegeven worden in de Market) omdat je tablet geen 3G heeft. Of een camera-app die niet werkt (en weergegeven wordt) als je tablet geen camera heeft.

Je kunt in de Market via de browser helemaal naar onderen scrollen, daar zie je "Mijn marketaccount". Daar zit ook een tabblad Instellingen, misschien kun je daar wat mee.

Nomen nescio

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Als je nog eens even Het algemeen beleid #quickstart door wilt nemen dan zul je zien dat jouw topic er niet aan voldoet. Op GoT verwachten we namelijk dat gebruikers zelf eerst proberen het probleem op te lossen en daar dus actief mee bezig zijn geweest. Als je je vraag bij Google invoert kom je vrij vlot het antwoord op je vraag tegen. Volgende keer graag eerst zelf zoeken, dan pas een topic openen.

Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw