Toon posts:

torrent seeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik weet niet zeker welk forum ik hiervoor moet hebben maar here goes.

Ik probeer al een tijdje een film te seeden naar andere mensen en ben de enige seeder...voor de een of andere reden kunnen mensen niet van mij leechen, hoe komt dat?

Ik gebruik Bittorrent 7.2.1 en laat tot 50 leechers toe om mee te seeden zodra zij een stukje van mij hebben kunnen leechen.

• bosgoed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01-2025
DIt is in iedergeval het verkeerde sub forum voor je vraag maar wat heb je zelf al geprobeerd?

Thanks Mate

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-02 22:46
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:45:

Ik probeer al een tijdje een film te seeden naar andere mensen en ben de enige seeder...voor de een of andere reden kunnen mensen niet van mij leechen, hoe komt dat?

Ik gebruik Bittorrent 7.2.1 en laat tot 50 leechers toe om mee te seeden zodra zij een stukje van mij hebben kunnen leechen.
Ik weet ook niet of dit valt binnen de regeltjes van Got, heb je al geprobeerd via Google een antwoord te vinden?

• wibra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 19:35
er is niet beschreven dat de film auteursrechterlijk beschermd is, dus ik zie niet in waarom dit niet binnen de regels zou vallen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het grappige is de tegenstelling: als je op de betreffende torrentsite ook als seeder wordt gezien, is in ieder geval je client "door je modem heen" zichtbaar voor de buitenwereld. Dat er dan geen verkeer plaatsvindt op de chunks van de torrent, zou dan niet mogen.

Probleem is een beetje dat BT 7.21 ietwat "buggy" is; heb je al gekeken of het met Deluge, Vuze of uTorrent wel goed gaat; vanzelfsprekend na het testen & configureren van je ports & firewall?

/edit: mogelijk dat jouw huidige client op de blacklist staat van de tracker; dit kan je vaak voorkomen door een oudere client te gebruiken of, indien mogelijk, een staflid van de tracker te vragen wat de whitelist is.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 31-01-2012 17:35 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-02 22:46
wibra schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:28:
er is niet beschreven dat de film auteursrechterlijk beschermd is, dus ik zie niet in waarom dit niet binnen de regels zou vallen.
Dat valt inderdaad te betwisten, maar zoals eerder gezegd. Probeer is een andere client.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Wat heb je al gedaan? niks?
1) zet je virusscanner, firewall eens uit.
2) probeer uTorrent eens, gewoon die torrent toevoegen aan utorrent en zorgen dat je bestanden in downloads/ staan.
3) zet de firewall van je router eens uit.

Genoeg te proberen dus.

^ Post is hierboven!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:28
Probeer je hem te seeden naar bekenden, of heb je hem gewoon voor de lol online gezet als seed. In dat laatste geval is de kans namelijk erg klein dat mensen hem bij jou weg gaan halen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:26
PNS->NT ..hoewel ik ook niet zeker ben of ie daar wel thuis hoort

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 10:52

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:45:

Ok, prima:
1. heb je in je router de nodige portmappings aangemaakt?
2. eventuele softwarematige firewalls uitgezet / aangepast?
3. wat heb je überhaupt zelf geprobeerd?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1