Ik heb vandaag voor 2 pc's dezelfde gfx gekocht EVGA GeForce GTX 560 Ti 448 Cores Classified
Bij de "betere" pc geen probleem en werkt gelijk.
Echter bij de andere pc krijg ik bij het booten "usb device over current status detected - system will shut down after 15 seconds"
Ik kom ook niet in de bios want hij sluit gewoon af
Na wat zoekwerk op google zegt men dat het waarschijnlijk aan kortsluiting bij de usb poort ligt, maar na terugzetten oude gfx card geen probleem en werkt hij prima en heb de usb kabels niet eens eruit gehad ?
Ik heb de videokaart in de andere pc geprobeerd en werkt gewoon prima verder.
Ook heb ik de psu kabels bij de pc's eens verwisseld om te proberen.
Enigste wat ik nog niet heb gedaan is gfx drivers eerst uninstall gedaan en dan pas inpluggen van de kaart (zou wellicht kunnen aangezien ik hier van radeon->nvidia switch)
Maar booten zou die toch moeten doen ondanks de onjuiste drivers lijkt me
specs van oudere pc:
ASUS P5QL PRO
Intel Core 2 Quad Q6600 / 2.4 GHz
2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR2 - 1066 MHz
CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
Sapphire RADEON HD 4870 (deze wil ik dus vervangen)
Bij de "betere" pc geen probleem en werkt gelijk.
Echter bij de andere pc krijg ik bij het booten "usb device over current status detected - system will shut down after 15 seconds"
Ik kom ook niet in de bios want hij sluit gewoon af
Na wat zoekwerk op google zegt men dat het waarschijnlijk aan kortsluiting bij de usb poort ligt, maar na terugzetten oude gfx card geen probleem en werkt hij prima en heb de usb kabels niet eens eruit gehad ?
Ik heb de videokaart in de andere pc geprobeerd en werkt gewoon prima verder.
Ook heb ik de psu kabels bij de pc's eens verwisseld om te proberen.
Enigste wat ik nog niet heb gedaan is gfx drivers eerst uninstall gedaan en dan pas inpluggen van de kaart (zou wellicht kunnen aangezien ik hier van radeon->nvidia switch)
Maar booten zou die toch moeten doen ondanks de onjuiste drivers lijkt me
specs van oudere pc:
ASUS P5QL PRO
Intel Core 2 Quad Q6600 / 2.4 GHz
2 x 2 GB - DIMM 240-pins - DDR2 - 1066 MHz
CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
Sapphire RADEON HD 4870 (deze wil ik dus vervangen)
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music