Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DED: Themaforum: Duurzame Energie, geen Domotica erbij?

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist zag ik dat als je op DED gaat staan met de muis, de volgende tekst te voorschijn komt:
Themaforum: Duurzame Energie

Het eerste dat ik mij afvroeg was, waar staat die andere D voor? Dat blijkt dus domotica te zijn.
En daarna vroeg ik mij af: waarom staat domotica er niet bij? :? Anders had DE wel volstaan, ipv DED.

edit: Boven aan deze pagina staat ook geen domotica, maar wel in de FAQ en Policy titels.

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 31-01-2012 13:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zo te zien heeft DED inmiddels een & Domotica er bij in de title.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Jep, zowel bij de mouse-over popup als op de subforum pagina zelf zie ik net :)

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 31-01-2012 18:43 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het nadeel van de toevoeging is op de index al zichtbaar - het past niet meer op 1 regel. Wellicht kunnen we nog overwegen om Themaforum af te korten tot TF?

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Is de toevoeging "themaforum" eigenlijk wel per se nodig? TF zal denk ik alleen maar voor verwarring zorgen.

Oscar Wilde

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Kan het niet visueel aangegeven worden met een icoontje oid in dat overzicht dat het een themaforum is? Of een * met tooltip er achter dat het een themaforum is?

* Wiethoofd heeft de padding in de .listing td's lager geset, hier staat het netjes op 1 regel :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:35:
Is de toevoeging "themaforum" eigenlijk wel per se nodig? TF zal denk ik alleen maar voor verwarring zorgen.
Nou ja, we willen natuurlijk niet al meteen te grote verwachtingen gaan wekken. Dit is een experiment en daarom geven we het de noemer 'themaforum' wat een meer (mogelijk) tijdelijke aard impliceert.
Wiethoofd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:37:
Kan het niet visueel aangegeven worden met een icoontje oid in dat overzicht dat het een themaforum is? Of een * met tooltip er achter dat het een themaforum is?
Dat zou devwerk betekenen en op dit moment is daar simpelweg de tijd niet voor...

Intentionally left blank

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Ik vind het geen onoverkomelijk probleem dat nu opgelost moet worden. Als DED een blijvertje is dan fixen we het.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

fbm :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.