www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik heb nu al bijna net zoveel als gisteren de hele dagSnarfie31 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:44:
Nou nou moet niet gekker worden al bijna 45 minuten de zon er vol op.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Anoniem: 667821
2 halfjes is ook een heleWailing_Banshee schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:37:
[...]
Was het maar een kWh! Gisteren net over een halve gegaan(maar het is zo deprimerend om steeds minder te krijgen, en veel opbeurender om steeds meer te krijgen
)
Hopelijk vandaag weer een kW of 4. Dan ben ik tevreden.
Deze ruimte is te huur!
Gasloos, Panasonic mono 7J; 11 x Jinko 420 Wp op ZZW + 12 x Jinko 420Wp NNO op Solis 8k; E-max lithium 45km/u scooter ; Douche wtw; waterontharder

Geloof dat nu de zon aardig 'recht' op mn dak staat
Deze ruimte is te huur!
Ik wel, het weer is oktober/ november nog redelijk goed om het dak op te gaan. Geen sneeuw of vorst. En je begint vanaf maart lekker te draaien...Wailing_Banshee schreef op donderdag 12 november 2015 @ 07:52:
[...]
Ik zou mensen niet aanraden om tussen oktober en december panelen te plaatsen, het wordt steeds minderAls je vanaf januari pas panelen hebt, zie je het eerst beter worden
.........
4285 Wp op ZO, 1200 Wp op schuur en 880 Wp op NW, DWTW en 7 kW houtkachel
Yes, dat was hier ook het idee ja + kan ik dit jaar nog btw teruggave regelen én in het voorjaar is mijn pa (mn hulpdrielp schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:48:
[...]
Ik wel, het weer is oktober/ november nog redelijk goed om het dak op te gaan. Geen sneeuw of vorst. En je begint vanaf maart lekker te draaien...
Deze ruimte is te huur!
Nu was er afgelopen januari ook geen vorstdrielp schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:48:
[...]
Ik wel, het weer is oktober/ november nog redelijk goed om het dak op te gaan. Geen sneeuw of vorst. En je begint vanaf maart lekker te draaien...
---
Gaat eindelijk een beetje de goede kant op. Toen ik vanmorgen keek, zat ik op 88% van de estimate, nu op 104%...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Gasloos, Panasonic mono 7J; 11 x Jinko 420 Wp op ZZW + 12 x Jinko 420Wp NNO op Solis 8k; E-max lithium 45km/u scooter ; Douche wtw; waterontharder
En done: Het grote "jouw productie" topic - Deel 2
[ Voor 94% gewijzigd door ThinkPad op 12-11-2015 15:48 ]
Dit topic is gesloten.