Ik heb sinds een aantal uur een probleem met het synchroniseren van mijn iPhone met mijn macbook air. Ik heb een aantal nieuwe albums toegevoegd aan iTunes en deze staan gewoon netjes bij muziek erbij. Ook in de desbetreffende afspeellijsten staan ze er gewoon bij. Ze willen echter niet synchroniseren met mij iPhone... Stap 1,2,4,5,6 worden netjes uitgevoerd alleen stap 3 wordt eigenlijk direct geskipped.
Mijn iTunes is ingesteld op 'Voeg alle muziek toe' en mij muziek bibliotheek is maar 2GB groot. Ook op de iPhone is er nog voldoende ruimte. De iPhone is niet gejailbreakt en ik gebruik van zowel iTunes als iOS de laatste versies.
Ik heb al een reboot geprobeerd van zowel de MacBook als de iPhone. Ook heb ik geprobeerd via zowel Wifi als via de kabel te syncen.
Tot nu toe mocht niets baten. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn.
Mijn iTunes is ingesteld op 'Voeg alle muziek toe' en mij muziek bibliotheek is maar 2GB groot. Ook op de iPhone is er nog voldoende ruimte. De iPhone is niet gejailbreakt en ik gebruik van zowel iTunes als iOS de laatste versies.
Ik heb al een reboot geprobeerd van zowel de MacBook als de iPhone. Ook heb ik geprobeerd via zowel Wifi als via de kabel te syncen.
Tot nu toe mocht niets baten. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn.