Zeer wisselvallig snelheden, geen 50MB downstream maar 10MB of 15MB en dat al dagen achter elkaar.
Verwijderd
Vervelend zeg. En wat zeiden ze bij UPC toen je dit meldde?
Als je een topic op GoT aan wilt maken, neem dan even het beleid door, zodat je weet waar je topicstart aan moet voldoen. Jouw topic gaat namelijk nergens over. Het bevat geen vraag en biedt verder ook geen informatie over je verbinding, apparatuur en instellingen. Wat moeten wij hier nu mee?
Als je een topic op GoT aan wilt maken, neem dan even het beleid door, zodat je weet waar je topicstart aan moet voldoen. Jouw topic gaat namelijk nergens over. Het bevat geen vraag en biedt verder ook geen informatie over je verbinding, apparatuur en instellingen. Wat moeten wij hier nu mee?
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 22:23 ]
Kijk eens in het nieuwsoverzicht van vandaag.
Zie ook dit nieuwsbericht:
nieuws: Klanten UPC klagen over trage verbindingen - update
En dit topic:
UPC Internet vragen & problemen topic deel II
nieuws: Klanten UPC klagen over trage verbindingen - update
En dit topic:
UPC Internet vragen & problemen topic deel II
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat heb je al geprobeerd? Zonder router? Met router? Van andere host getest? Omdat je zoveel info geeft GOK ik dat download vanaf een andeere UPC abonnee, in dat geval: je upstream is lager, zijn upstream ook.
Ik had alleen een vaag vermoeden dat het aan UPC zou liggen. Zojuist las ik op NU.nl dat er massale klachten zijn van UPC gebruikers
Niet om grote topics te promoten, maar dit kan allemaal besproken worden in UPC Internet vragen & problemen topic deel II
Een apart klaagtopic openen heeft geen enkele zin. We weten dat er problemen zijn, en we begrijpen dat dit erg vervelend is, maar een topic openen om alleen maar je frustratie kwijt te raken heeft geen toegevoegde waarde.
Een apart klaagtopic openen heeft geen enkele zin. We weten dat er problemen zijn, en we begrijpen dat dit erg vervelend is, maar een topic openen om alleen maar je frustratie kwijt te raken heeft geen toegevoegde waarde.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()