Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demo1993
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 15:22
Hallo,
Ik ben hier een nieuwe gebruiker en dat komt niet omdat ik hulp nodig heb met een IT/ICT onderwerp maar omdat ik een Engels opdracht heb gekregen op school om een kennis/baas/familie/etc. te interviewen over hun ICT baan (als ze die hebben).

Mijn idee was om het aan veel mensen te vragen en om het test/onderzoek helemaal interessant te maken wil ik het op forums aan mensen vragen die het leuk zouden vinden om paar vragen te beantwoorden. Er staan geen privé/persoonlijke vragen in maar alleen over IT ervaring.

Ik begrijp het volledig als sommige mensen dit ongepast hier zouden vinden en het post zouden willen verwijderen.

Hier zijn de vragen:
(Engels geschreven maar ze kunnen gewoon Nederlands beantwoord worden)
  1. What are the qualities of making a successful IT carrier?
  2. What were your expectations of the IT and did it go like that?
  3. What does IT mean to you?
  4. Do you want to stay with the IT or do you want to change job?
  5. What are your accomplishments in the IT sector and are these an achievement for you or are they just of secondary importance?
  6. What are the high points of your IT career?
  7. Did you have some weak moments when you thought IT wasn`t your thing?
  8. How are/were your colleges in your IT career?
Als het test/onderzoek met voldoende reacties eindigt zal ik hier van een verslag maken en op elke forum dat deze bericht op staat terug posten (als iedereen die mee doet dat toestaat, anders zullen antwoorden van dat persoon verwijdert worden uit de eind verslag die op forums komt.).

Als u het leuk zou vinden om deze paar vragen te beantwoorden maar wel wat meer vragen zou hebben over uw privacy hier mee kunt u het gerust vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hoi demo,
Dit soort topics zijn niet echt de bedoeling; Als het al mag zal je hier toestemming om moeten vragen aan een moderator.
Overigens zou ik nog maar eens goed kijken naar het Engels in je vragen ;).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Uit Het algemeen beleid
Onder het kopje "Spam en werving", bullet 3:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Verder is dit een huiswerkopdracht, en daarvoor geldt: GoT is er NIET om je huiswerkvragen te beantwoorden. Dus helaas, voor je probleem / onderzoek ben je hier niet aan het goede adres :)
Desalniettemin succes gewenst met je huiswerk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-07 12:25

Brons

Fail!

Enquêtes vereisen op dit forum toestemming vooraf. Bovendien is dit een huiswerktopic wat wij hier ook niet toestaan. Daarom sluit ik je topic en kan ik je alvast meedelen dat hier geen toestemming voor gegeven gaat worden :).

Hopelijk kan je op een andere manier antwoorden krijgen op je vragen.

Dit topic is gesloten.