Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is deze laptop een goede deal?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Een vriend van mij verkoopt zijn laptop voor 1000 euro. Die laptop heeft de volgende specs:

Processor: 2630GM (i7 <2,9 gigaherz)
Videokaart: 6900M (2000gb)
Opslag: 75 gb SSD + 300 gb harddisk (7200 rpm)
8 gig interne geheugen
Besturingssysteem: w7 ultimate

Ik heb niet zo veel verstand van laptops, maar dit leek me wel een aardige deal, toch? Ik zou graag games spelen op mijn laptop en dan natuurlijk het liefst in zo hoog mogelijke kwaliteit.

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:14
Mmmm ik zou een andere aanraden voor 1000 euro!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Clavis schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:59:
Mmmm ik zou een andere aanraden voor 1000 euro!
Want?

Volgens mij is het overigens een of andere niet zo technisch onderlegde persoon die deze laptop verkoopt:

Een '2630GM' bestaat niet. En de 2630QM draait op 2ghz, en niet op 2.9 (dat is de turbo snelheid, met 1 core.).
Een 'HD6900M' kunnen 3 verschillende kaarten zijn
Een 75GB SSD bestaat niet. Dat moet een 80GB zijn. Idem voor de harde schijf. En je maakt de kat wijs dat iemand een legale windows 7 ultimate draait. De helft van de laptops in deze klasse komt uberhaubt zonder OS. Ik draai ook windows 8 op een computer hiet, maar als ik die ga verkopen ga ik dat niet zonder meer beweren. ;)

Je kan je ook afvragen waarom hij hem verkoopt. Misschien vind hij het scherm wel te slecht -in noem maar wat- Informeer daar dan ook naar. Dergelijke details zijn veel belangrijker dan de specs.

Verder zijn losse aankoopadviestopics niet toegestaan op GoT. Dit topic gaat dus hoe dan ook op slot. Met wat onderzoek kan je er zelf wel achter komen of het een goede deal is. Zo niet, ga verder naar *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit topic is gesloten.