Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klanten UPC klagen over trage verbindingen - Update

Pagina: 1
Acties:

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Vanmorgen heeft UPC al een aanpassing gedaan die dit specifieke probleem verholpen lijkt te hebben:

http://www.chelloo.com/up...42921.msg551476#msg551476

Misschien handig om ook op te nemen in het artikel? :) Sinds vanmorgen melden veel mensen dat de problemen voorbij zijn namelijk. Bij mij is het probleem ook weg na een korte onderbreking.

Beetje vreemd dat diegene waarmee gesproken is, dat niet aan heeft gegeven. Niet helemaal op de hoogte blijkbaar. Maar dat gold voor meer mensen binnen de organisatie is wel gebleken. :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=42921.msg551540#msg551540

Volgens de UPC webcare medewerker moet het probleem nu opgelost zijn.

In het topic verder zelf melden er al een aantal mensen geen last meer te ondervinden.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Phoenix_the_II schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:54:
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=42921.msg551540#msg551540

Volgens de UPC webcare medewerker moet het probleem nu opgelost zijn.

In het topic verder zelf melden er al een aantal mensen geen last meer te ondervinden.
En in datzelfde topic wordt aangegeven dat het probleem nog steeds aanwezig is :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ook op GoT (UPC Internet vragen & problemen topic deel II) wordt aangegeven dat het probleem voor een deel van de gebruikers opgelost is ondertussen. Was al voor het middaguur geloof ik.

Desktop | Server | Laptop

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik zie dat het inmiddels, na een telefoontje van UPC, is toegevoegd. Erg vreemd. Ik belde eind van de ochtend al met UPC en heb zelf enkele uren gewacht met publiceren in de hoop dat ze meer informatie hadden.

• Opperpanter2
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:18
Hier lijken de problemen weer terug te zijn. Lijkt vooral een latency probleem te zijn.

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26
Zijn er mensen die hier weer problemen mee hebben?

Ik heb sinds 2 dagen dat de verindeing echt bagger is.

Arnhem zuid hiero.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Hier zul je weing reactie krijgen. Wellicht is het providertopic op GoT handiger :) In ieder geval bedankt voor de heads-up, we houden het in de gaten.
Pagina: 1