Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443083

Topicstarter
Ik heb zojuist een Samsung UE-32D5000 gekocht en ben radeloos, ik begrijp totaal niet hoe het platte scherm op de ronde voet bevestigd moet worden. Zou iemand instructies willen geven, in de handleiding staat hier ook niets over vermeld.
Als ik foto's bekijk van de achterkant lijkt het wel alsof er nog een onderdeel tussen de voet en tv zit, maar dat zit bij mij dan niet in de doos.

;(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 443083 op 30-01-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Toevallig kort geleden er zelf iets grotere variant in elkaar gezet, idee is het zelfde:
Samsung koppelstuk
het rood omlijnde stuk hoort er los bij te zitten, bij die van ons zat er een apart velletje bij met uitleg hoe je de voet moest bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacey1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-06 11:36
Monteer het losse stuk wat hierboven omcirkelt is met schroeven aan de voet. Zet daarna de TV onderste boven op een zacht oppervlak (zodat je geen beschadigingen krijgt) en schuif het omcirkelde deel in een sleuf onderop (nu boven omdat de tv omgekeerd is) de tv. Deze kan je ook vastschroeven en dan is het klaar!

Toevallig afgelopen zaterdag nog gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 11:21
Dat rood omcirkelde voetje zit helemaal boven op het piepschuim verstopt. Althans bij mijn D8000 dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 443083

Topicstarter
Klopt, het zat toch nog in een diepe gleuf verstopt in het piepschuim! }:O Nadat ik het eenmaal gevonden had stond de tv in no time op z'n voet. Toch bedankt voor jullie snelle reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:26

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit is wel vrij basic, maar goed, tis opgelost :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.