Toon posts:

Coolers...

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer is wat oververhit aan het raken en nu wil ik eigenlijk wel wat coolers gaan kopen... geen super geavanceerde shit gewoon wat standaard plug en vries coolers...
waar kan ik die het beste in nederland bestellen ?? welke shop ??
graag wel een site waar ze ook fototjes hebben van de coolers...wil wel weten wat ik koop :)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Animal_X

Rodin

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
ja en iets sneller dan dat ?
>:)
hehe

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Animal_X

Rodin

ga gewoon naar de pricewatch of maak zelf wat zoals ik altijd doe. :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
jah... is wel een goed plan ja...
en die coolers die in die preorder staan zien er wel vet uit :-))
ehehe

Verwijderd

Je kunt het best beginnen met het bijplanten van wat ventilatoren . (Aircooling dus)
Kijk effe of er in je kast roosters zitten(vaak in de voorkant onder en achterkant onder) , hier kun je 80x80mm ventilatoren kwijt. kosten 15-20 piek bij de handige harry-electroshop, niet ingewikkeld ,toch ?
Dan plaats je ze zo dat er wat turbilentie in je kast zit.

Echte tweakers hakken meteen hun roosters open voor meer airflow :)

Verwijderd

... geen super geavanceerde shit gewoon wat standaard plug en vries coolers...
Ben je een tweaker of niet???.. Koop je toch gewoon JustCoolers, bij elke pc-shop om de hoek aanwezig. Een garantie kan ik je wel geven; geen flow in je kast!.
Het is wat je wilt!

Greetinz

Newt

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo iets heb ik al met 1 andere computer van mij... 2 zuig coolertjes die de lucht boven de CPU en naast de geforce wegzuigen en een onder in de kast die de lucht die kant op blaast
is wel geinig gezicht :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry OCshop... ben niet zo'n mega tweaker... zit meer in de software wereld...

Verwijderd

ik heb 2 80x80 Just Coolers gekocht en 2 gaten van 8cm in mijn pc geboord.

1 aan de linker kant ten hoogte van mijn PCI sloten die zuigt lucht naar binnen en eentje bovenin (zeg maar op het dak) die blaast dan de warme lucht naar buiten :)

Heb ze wel bij een metaal bedrijf gedaan want z'n boor heb ik niet thuis liggen.

Ik heb ook vandaag de binnen kant zoveel mogelijk met geluids-absorberende plaat gedekt kost 12 piek bij de Gamma om de geluid een beetje te sussen, en het werkt ook nog, al is het maar een klein beetje alle beetjes helpen.

Ik heb dus nu in mijn kast een Golden Orb (cpu) 486 Cooler (onderkant van mijn GeForce) en die 2 case coolers.

Verwijderd

Toevallig man die platen heb ik vandaag ook gekocht, je weet wel moet die noppen of niet van 14,95 ofzo iets.
Toch lachen vindt ik zoiets maarja dit was effe off-topic

Sorry

Verwijderd

Two is to much

Zeg ik toch GAMMA

Verwijderd

ja en ik heb genoeg over om mijn pc kamer te behangen :)

Verwijderd

ik had alleen wel wat meer geluidsdemping verwacht maarja dat viel wel een beetje tegen en inderdaad ik heb ook nog een plaat(of hoe zeg je dat) over maarja komt vanzelf wel weer van pas.
Ik heb ook een tunnel gebouwd van mij Proc. naar buiten dus dat ie of lucht afvoerd of aanzuigt, dit werkt wel echt super, en alles te halen bij GAMMA.

Zeg ik GAMMA

Verwijderd

hmmm misschien kunnen wij de Gamma in de Tweakers 'Pricewatch' opnemen onder cooling & tweaking :)

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Goed id!!!
Praxis ook??? :)

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:21

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Narwal is nu officieel distributeur van GlobalWin / Cooltium spel. Vooral de VOS32 is _errug_ heftig. Ik heb het halve GlobalWin assortiment hier nu liggen, met de VOS32 op m'n eigen Athlon. Het ding is groooot en werkt perfect.

Verwijderd

moet maar eens gaan kijken bij Narwal dan trouwens ik hoorde van een jongen die bij Pulsar werkt en hun ga binnenkort ook waterkoeling sets leveren ....wel handig want Dordrecht is voor mij 5 minuten fietsen :)

Leveren nog meer bedrijven in Nederland van die waterkoeling sets ?

• php
  • Niet online

php

Ja. :)

Ben bezig met een nieuwe partij. De Senfu's waren een groot succes.

Herman www.waterkoeling.nl

Verwijderd

Concurentie? Newt...

Femme, sinds wanneer heb jij een Athlon?
Koop ik eindelijk eens Coppermine... ;)

• php
  • Niet online

php

Femme heeft een Athlon sinds-ie twee van die dingen heeft gekregen van CTW, die eigenlijk als server gebruikt moeten worden. :P :P :P

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
OCshop zegt:
Een garantie kan ik je wel geven; geen flow in je kast!.
Ehm is dat niet juist wat wij tweakers WEL willen???

En Femme heeft zn (gewoon gekochte) athlon al een tijdje, iig een stuk langer dan de server-athlons (die bij reinder zijn geloof ik, je vangt wat op in zo'n chatbox he :)). En die server wordt nu in elkander geflansjt daggik... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Als je nou eens een stalem ophanging onder je bureau bouwde en je hangt je kast daarin en molt de onderkant van de kast eruit om vervolgens daar een rijtje coolers te laten blazen en vervolgens mol je de bovenkant eruit om daar wat coolers te laten zuigen :)

Kan allemaal bij de gamma, praxis of staalboer in het dorp. Zelfs schroothoop voldoet !! Ook kun je de hele kast verwijderen om alleen een soort kooiconstructie over te houden (ligt aan je kast) waarna je er gewoon 2 van die praxis/xenos bureaufannetjes voorzet voor een beetje airflow (beetje?)
OF je koopt een 2e-hands vriezertje en bouwd de cd-rom speler schuiflade dwars door de vriezer deur heen, beetje goed dichtkitten anders krijg je ijsvorming tussen je onderdelen. Zet de vriezer gerust op -50 graden, smijt er ook zo'n bureaufannetje bij ofzo... :)

Heeft er iemand nog een vriezer? zet hem even bij vraag & aanbod :)
Pagina: 1