Ook vandaag was het weer genieten van het mooie weer. De hele dag zon en een aangename temperatuur achter het glas.

Naar mijn weten zijn alle ijsbanen open en kan iedereen genieten van het prachtige winter weer. Het is jammer dat het nog maar een week zal duren voordat de dooi weer intreed. Het zal niet vaak voorkomen dat iedereen hoopt dat de weermannen en weervrouwen een verkeerde voorspelling maken maar in dit geval denk ik het wel. Voor wie nog een weddenschap wil afsluiten is er iets om je geld op in te zetten.
It giet oan of niet. Dat is de vraag waar je geld mee kan verdienen. De rayonhoofden van de frieze elfsteden zijn vanavond bij elkaar om de eerste indruk te krijgen of het misschien dit winter seizoen nog de tocht der tochten gehouden kan worden of dat we toch weer tot het volgende seizoen moeten wachten.
Om een unieke traditie van
Nederland Friesland wereldwijd te kunnen promoten is het zeker goed dat de tocht der tochten doorgaat. Het is dan wel te hopen dat het door kan gaan, want in het oosten is er een alternatieve tocht georganiseerd die enkele uren voor de start alsnog is afgeblazen vanwege de harde wind en lage temperaturen.
Voor de mensen die niet kunnen wachten tot de zomer weer voor de deur staat zijn hieronder de cijfers te vinden die je warm kunnen houden tot de winter periode voorbij is.
DPC Folding@Home hitparade van 4 February 2012
Mijlpalen
Folding@Home Links
Folding@Home webpage
Folding@Home forum
DPCH Suggestiepagina
DPC FAQ
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.