Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verzonden mail kunnen inzien op andere computers met Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-10 23:30
Op een kantoor hebben we een maildienst van KPN exchange lopen.
Dit is zover ik weet alleen met pop mail mogelijk en geen imap.

Nu wil men het zo hebben dat de mail die vanaf de ene pc is verzonden ook op een andere pc wordt weergegeven. Er wordt gebruik gemaakt van Outlook 2010 op de computers. De mailaccounts waar het om gaat zijn hetzelfde. Iemand enig idee hoe men nu op een zo makkelijk mogelijke manier kan inzien welke mailtjes al beantwoord zijn?

Het kan vast met een eigen Exchange server, maar dit zou een te grote investering zijn.

Alvast bedankt.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Tubbietje schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:09:
Dit is zover ik weet alleen met pop mail mogelijk en geen imap.
Dan zou ik eens beginnen met het bellen naar KPN om dat na te vragen. Misschien dat ze een hele mooie oplossing voor je hebben.

Via google zijn best wel wat oplossingen te vinden, al zijn dat allemaan niet echt nette oplossingen als je het mij vraagt. Heb je daar zelf al naar gekeken?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Automatisch mail ook doorsturen naar een centraal email adress die bij iedereen binnen komt of imap

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 08:54
of een scriptje bouwen dat de verzonden items folder synct met andere pc's

https://d4armory.io/Player/803500

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een upgrade naar Exchange Online standaard ipv Exchange Online lite?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
+1 voor Tsurany

En ja, upgrade je huidige dienst van Exchange Online Lite of stap over naar een andere aanbieder van hosted Exchange oplossingen.

Dat is precies wat je zoekt: de voordelen van een Exchange Server zonder de nadelen van het zelf moeten hosten en onderhouden van een eigen Exchange Server.

Met POP3 en IMAP en lokale PST bestandjes krijg je gewoon niet voor elkaar wat je wilt op een eenvoudige manier zoals dat wel met hosted Exchange kan (en meer..)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoeft natuurlijk niet perse Exchange te zijn, kan bijv. ook Google Apps i.c.m. Apps Sync. Maar een dergelijke dienst zou ik wel aanraden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

True, maar ik denk dat de overstap naar een duurder exchange abonnement het snelste gaat en het goedkoopst zal zijn. Dan heb je geen overstap kosten of wat dan ook, gewoon even wat meer betalen en even overal exchange instellen ipv pop3.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup (het prijsverschil tussen hosted Exchange en Google apps is niet zo groot tegenwoordig, dan gaan migratie- en andere kosten al snel zwaarder wegen) :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1