Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-11 18:33
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy R kort geleden aangeschaft en onderhand ook een internet bundel bij.

Ik wou laatst wifi tetheren naar mijn laptop, maar dat deed het niet. (Asus K53, i5, W7 Home Premium) Draadloos gaf hij aan dat de laptop geen verbinding kon maken. Na even te googelen, kwam ik er achter dat het met USB moet voor de laptop. Ik pakte mijn usb kabel erbij en sloot hem aan de laptop. Tetheren naar een ander mobiel apparaat deed het overigens wel. Hier een screen capture terwijl hij verbonden was via usb:

http://dl.dropbox.com/u/45929883/Galaxy%20Hotspot.png

Inmiddeld heb ik het voorelkaar gekregen om USB Tetheren aan te kunnen vinken:

http://dl.dropbox.com/u/45929883/SC20120129-203807.png

Maar nu doet het USB Tetheren het nog steeds niet. Ik ben nog wat wezen googelen en heb een programmaatje geïnstalleerd: PDA Net for android voor de computer. Ook nu werkt het niet.

Weet iemand hoe mijn telefoon aan mijn laptop te tetheren? Ik loop op Android 2.3.4 en mijn laptop is een Asus K53SV (i5, W7 Home Premium) Zou een update naar 2.3.5 dit probleem oplossen? (Ik update liever niet naar 2.3.5 omdat ik het nieuwe scrollen maar niks vind, het oude is door Apple aangeklaagd)

Alvast bedankt,

Groeten, mrhp

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bij welke aanbieder zit je?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mrhp
Ik heb een abonnement van Telfort met 1GB internet (3.6MBit/s)

Edit: Volgens mij kunnen aanbieders tethering niet blokkeren, het enige wat ze kunnen doen is het niet toe te staan, lijkt me. Naar een andere smartphone zonder internet abonnement kon het wel.

[ Voor 60% gewijzigd door mrhp op 29-01-2012 21:14 ]

• mrhp
Iemand?

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-11 20:51
als het in je vooraarden staat wel he.

met mijn blackberry kan ik ook niet tetheren, ik kan alles is stellen op mijn laptop, zodat de software enkel connectie hoeft te leggen met vodafone. maar vanaf dan gebeurd er niks. er word geen verbinding met vodafone gemaakt. ik had het na gezocht, en in mijn voorwaarden staat dat ik niet mag tetheren. ik wilde het citaat laten lezen, maar ik ben geblokeerd op my vodafone >.<.

zeer spijtig, maar volgens mij gaat het dan - nooit - werken, mits je naar een provider toe gaat die het wel toe staat

• mrhp
Ik vind het wel vreemd, naar een andere smartphone lukte het wel gewoon. Dan lijkt het me logisch dat het beide geblokkeerd is. Bovendien kom mijn laptop de verbinding wel vinden, maar gaf tijdens het verbinden een foutmelding aan.
Pagina: 1