Het volgende doet zich voor in firefox.
Als je met meerdere (web)mail-accounts ingelogd wilt zijn is dat niet mogelijk met firefox.
Omdat er bij firefox standaard delen van de sessie-cookies (session cookies zijn tijdelijke cookies die alleen blijven bestaan voor de levensduur van gebruikers sessie) tussen alle vensters en tabbladen lopen.
In internet explorer heb je een optie: -nomerge om dat probleem te verhelpen.
Het zorgt ervoor dat elk venster / tab zijn eigen sessies heeft.
Je moet dan de snelkoppeling aanpassen:

Echter bij firefox kan ik geen add-ons / extensies / opties vinden om dit te kunnen realiseren.
Het effect is dan dat als je in het eerste venster inlogt in mailbox A en in de 2de inlogt op mailbox B dat zodra je in het eerste venster mailbox A wilt verversen hij automatisch naar mailbox B gaat (je krijgt dan 2 vensters van mailbox B ).
Weet iemand of hier een oplossing voor is?
Ik gebruik ik de volgende software:
Windows 7 64 bit
Firefox 7.0.1
Ik hoop dat het probleem zo duidelijk genoeg is, zo niet hoor ik dat graag
Als je met meerdere (web)mail-accounts ingelogd wilt zijn is dat niet mogelijk met firefox.
Omdat er bij firefox standaard delen van de sessie-cookies (session cookies zijn tijdelijke cookies die alleen blijven bestaan voor de levensduur van gebruikers sessie) tussen alle vensters en tabbladen lopen.
In internet explorer heb je een optie: -nomerge om dat probleem te verhelpen.
Het zorgt ervoor dat elk venster / tab zijn eigen sessies heeft.
Je moet dan de snelkoppeling aanpassen:

Echter bij firefox kan ik geen add-ons / extensies / opties vinden om dit te kunnen realiseren.
Het effect is dan dat als je in het eerste venster inlogt in mailbox A en in de 2de inlogt op mailbox B dat zodra je in het eerste venster mailbox A wilt verversen hij automatisch naar mailbox B gaat (je krijgt dan 2 vensters van mailbox B ).
Weet iemand of hier een oplossing voor is?
Ik gebruik ik de volgende software:
Windows 7 64 bit
Firefox 7.0.1
Ik hoop dat het probleem zo duidelijk genoeg is, zo niet hoor ik dat graag
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl