Toon posts:

[3D LED TV] 3D probleem samsung UE40D6530

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verleden jaar een nieuwe Samsung 3D tv gekocht, het type UE40D6530.
Nu heb ik na enkele maanden mijn 3D brillen binnen gekregen maar nu kom ik er achter dat het 3D beeld van mijn tv niet goed door komt. Het zit namelijk zo, wanneer ik een film of spel in 3D kijk en mijn bril op zet dan zie ik het dubbele beeld nog steeds door de bril heen. Er is wel een 3D effect te zien maar de dubbele rand van de objecten/personen in de film die te zien is als je de bril af zet is nog steeds zichtbaar met de bril op.

Nu heeft mijn vader de zelfde tv gekocht alleen dan een slag groter de UE46D6530. Deze tv heeft hier helemaal geen last van en heeft een haarscherp 3D beeld. Ik heb ge-update met de 3D instellingen verschillende dingen geprobeerd andere brillen gebruikt, niks helpt.

Heeft iemand hier enig idee hoe dit is te verhelpen? Ik heb een van de verkopers van Saturn al wat gevraagd maar die had geen idee en er nog nooit van gehoord.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zou direct contact opnemen met de Samsung support. Aangezien de brillen pas laat zijn binnengekomen, constaateer je nu pas een mogelijk defect aan je toestel.

Geef ook aan, dat de brillen perfect werken bij het toestel van je vader, dan kunnen ze in ieder geval zien, dat je wat gedaan hebt om problemen uit te sluiten. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A