Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
http://superuser.com/ques...cessed-how-do-i-repair-it
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Wat je kunt proberen is in je account instellingen de pst-bestanden opnieuw te koppelen aan de juiste account en ook controleren of alle gedifiniëerde pst-bestanden inderdaad bestaan op de aangegeven lokatie.
En anders alsnog het mail profiel opnieuw aanmaken.
Je kunt eventueel een prf-bestand aanmaken zodat je in de toekomst deze kan importeren ipv al je accounts opnieuw te moeten aanmaken. Zie hiervoor ook;
http://www.howto-outlook.com/howto/deployprf.htm
file -> account settings -> nogmaals account settings -> tabblad data files
en daarna wat roady zegt, opnieuw iedere account aan het juiste pst bestand koppelen (op het tabblad e-mail, en dan onderin: map wijzigen, nadat je een account hebt geselecteerd)
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Het klinkt alsof het hier gaat om IMAP accounts. In dat geval moet je de Sent Items map weer correct instellen;
http://www.msoutlook.info/question/486
Heb je de Deleted Items map ook weer opnieuw ingesteld?
Heb je Outlook tussendoor al een keer herstart? (wacht 5 minuten voordat je het weer opnieuw start; de Search Indexer kan het proces nog even vasthouden en anders herstart je Outlook niet echt)
Staat je algemene pst-bestand (waar je contacten, agenda etc... opgeslagen wordt) gemarkeerd als standaard op de Data Files tab?
Heb je Outlook al eens met de /resetfolders switch gestart?
Start-> Run; outlook.exe /resetfolders
(Onder Windows Vista/7 kun je dit commando ook in de Search box van het Start Menu intiepen. Let op de spatie in het commando)
Waren de pst-bestanden voor de IMAP accounts overigens meegemigreerd of opnieuw aangemaakt? Aangezien het slecht een cache is voor je IMAP account (en er ook andere account instellingen in opgeslagen worden), kun je de pst-bestanden hernoemen naar .old wanneer Outlook gesloten is, en opnieuw de IMAP accounts synchen. Krijg je dan nog steeds de foutmeldding?
Het algemene pst/bestand staat inderdaad gemarkeerd als standaard. Ik heb deze nog gewisseld naar een dummyfile en weer terug, zonder resultaat.
Zojuist gedraaid met /resetfolder, geen resultaat.
De pst-bestanden zijn voor zover ik weet meegemigreerd, maar worden ze niet opgepakt. Er zijn dus file.pst en file2.pst op de hdd. Onder accountsettings --> Datafiles worden consequent de file2.pst bestanden genomen. In dezelfde map staan ook de file.pst pst-bestanden, maar deze kan ik dus niet koppelen aan de accounts. Om je vraag te beantwoorden (hernoemen en opnieuw syncen); het volgende gebeurt dan.
Er wordt een file(3).pst aangemaakt. Alle berichten en folders worden opnieuw gedownload. De sent/deleted folders moeten opnieuw worden ingesteld.
Als dit is gedaan dan komen nieuw opgestelde mails wél in de outbox terecht van Outlook, ze worden echter niet verzonden. Het vreemde is dat deze account vervolgens géén errors meer geeft in het Outlook Send/Recieve Progress-venster...