Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
MX record in DNS van domein2 laten verwijzen naar domein1, en je MTA daar ook op aanpassen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wat bedoel je met MTA? Is dat bij domein1 of domein2.
Scubapro
Scubapro
Waarom vraag je dit hier? Er werken hele aardige mensen bij WideXS en jij bent gewoon een klant daar >> Mailen of liever bellen dus!
.
Natuurlijk is het zo dat ik ze kan bellen. Maar door het met hulp van jullie zelf uit te zoeken hoop ik er ook nag wat van op te steken. Ik ben zeker geen newbie op het net en met het maken van websites alleen van DNS heb ik geen kaas gegeten. Daar wil ik me wat meer in verdiepen. Vandaar. Kan iemand me wat meer hierover uitleggen, of weet een site waat het op uitgelegd staat.
Scuabpro
Scuabpro
Kan in niet helemaal rijmen met:Op zaterdag 24 maart 2001 09:32 schreef scubapro het volgende:
[......] Ik ben zeker geen newbie op het net en met het maken van websites alleen van DNS heb ik geen kaas gegeten. Daar wil ik me wat meer in verdiepen.
Nog nooit van een zoekmachine gehoord met al die ervaring?Kan iemand me wat meer hierover uitleggen, of weet een site waat het op uitgelegd staat.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&q=DNS
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zo ken ik er ook nog wel een paar! Bedankt BackSlash32. Zullen we deze site dan maar opdoeken. Alle vragen zijn natuurlijk te zoeken mbv zoekmachines. Erg slim.. (duh)|:(
Scubapro
Scubapro
Pagina: 1