Windows ziet back-up niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 16:25
Ik heb een back-up van mijn Windows 7 installatie gemaakt met het back-up programma van Windows zelf. Nadat mijn laptop terug kwam van reparatie wilde ik hem weer terug zetten. Dit heb ik wel eens eerder gedaan en ging perfect vanaf mijn NAS.
Nu wil ik hem weer terugzetten naar mijn laptop, maar als ik Windows opstart van de DVD en dan rectoren kies ziet hij de back-up niet op de NAS. Ik heb de back-up ook op een usb harde schijf gezet maar ook hierop ziet hij hem niet. Ik heb al veel opgezocht via Google maar zonder resultaat. Iemand die mij hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Niemand die mij hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:00

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is jouw backup volledig? Dus inclusief system state en dergelijke?

Indien ja, dan zou je eens kunnen proberen om eerst Win7 weer te installeren en daarna via de backuptool je NAS benaderen voor een restore.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vince
Ik heb de back-up gemaakt van de system state. De folder structuur is daarvan niet aangepast en het VDH bestand zit er nog in. Volgens mij is de back-up wel volledig, durf het alleen niet met zekerheid te zeggen. Kan ik dit ergens nakijken?

Had al een Windows 7 geïnstalleerd (virtueel) en dan de backup tool opgestart, maar ook daar ziet hij de back-up bestanden niet.