Beste,
Ik heb voor een kennis met een traiteurzaak een website in elkaar gestoken. Er komt dus geen geld aan de pas.* De traiteurzaak maakt vooral Italiaanse gerechten, de klanten zijn vooral mensen met een feest, een communie etc, er is dus geen winkel aan verbonden.
De afbeeldingen die ik op de website heb gebruikt zijn gekopieerd van de originele site - die er notabene verschrikkelijk uitziet. De kwaliteit van de afbeeldingen kan dus nog beter. *Er is dan ook geen budget om stockphoto's aan te kopen.
Ik heb ook al in andere topic advies gevraagd maar aangezien ik niet het hele topic wou kapen start ik hier een nieuwe post. Hun commentaar samengevat:
Dat is dus niet mogelijk. Foto's met een hogere resolutie zijn onderweg maar de belichting etc zal niet goed genoeg zijn vrees ik om in de site te gebruiken.gebruik meer plaatjes
Hij is inderdaad nutteloos maar voordat de kok vanboven stond zag je dankzij deze afbeelding direct dat het om een Italiaanse traiteurzaak ging en niet over een kapperszaak oid. Maar ja de tijden zijn veranderd, wat stel je voor? Direct verwijzen naar de Over Ons pagina?quote: StukFruitDe afbeelding op de "frontpage" is imho totaal nutteloos, niet goed geintegreerd met de rest van de site en overbodig omdat het niet meer is dan een saaie foto die daar zomaar is neergeplempt en niet weet wat hij daar doet
De uitlijning van de li-items heb ik aangepast maar kan je je punt nog wat verder duidelijk maken? En hoezo vloekt die Over Ons pagina?quote: StukFruitQua uitlijning begrijp ik niet waarom die zo raar is of gewoon afwezig is, de "over ons"-pagina vloekt met de rest,
Welk soort lettertype stel je dan voor?quote: StukFruitEn de gebruikte lettertypes natuurlijk
Een koppeling naar een nutteloze afbeelding, waarom?quote: StukFruitEn de mogelijkheid om terug te gaan naar de "frontpage" zonder de url opnieuw in te voeren.

- vragen naar foto's met meer dan 24pixels - done (nog geen antwoord)
- vragen naar een prijzenlijst en niet enkel naar het aanbod - done (nog geen antwoord)
- informatie verkrijgen over de bereikbaarheid, mogen ze altijd bellen of enkel na 16u bijv.