Hallo,
Mijn pc begon aardig traag te worden. Waarschijnlijk door een virus
Ik dacht van als ik toch windows opnieuw moet installeren dan doe ik het wel op een ssd.
Deze ssd heb ik gekocht: OCZ Vertex Plus Sata II 2,5" SSD 30GB
Als ik op het forum zoek dan kom ik een hoop informatie tegen die niet relevant is, zoals info over raid controllers.
Ik vroeg me dus af of iemand een link heeft naar een guide waar staat uitgelegd hoe ik mijn ssd het beste kan installeren. (En hoe ik TRIM goed kan instellen)
Mijn systeem:
pricewatch: Asus Sabertooth 990FX
pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
pricewatch: G.Skill Ripjaws F3-12800CL9D-8GBRL
pricewatch: Palit Radeon HD 4850 Sonic Special Edition
Kan ik windows gewoon installeren als ik mijn ssd zo aansluit. Of moet ik de huidige hdd formatteren en de ssd installeren met een usb'tje met windows?
Ik heb begrepen dat de sandforce controllers waardeloos waren en vaak kapot gingen. Hoe zit dat met de controller van deze ssd? (SSD-controller Indilinx IDX110M01-LC Martini (Barefoot V2))
Bedankt voor de hulp!
Mijn pc begon aardig traag te worden. Waarschijnlijk door een virus
Ik dacht van als ik toch windows opnieuw moet installeren dan doe ik het wel op een ssd.
Deze ssd heb ik gekocht: OCZ Vertex Plus Sata II 2,5" SSD 30GB
Als ik op het forum zoek dan kom ik een hoop informatie tegen die niet relevant is, zoals info over raid controllers.
Ik vroeg me dus af of iemand een link heeft naar een guide waar staat uitgelegd hoe ik mijn ssd het beste kan installeren. (En hoe ik TRIM goed kan instellen)
Mijn systeem:
pricewatch: Asus Sabertooth 990FX
pricewatch: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
pricewatch: G.Skill Ripjaws F3-12800CL9D-8GBRL
pricewatch: Palit Radeon HD 4850 Sonic Special Edition
Kan ik windows gewoon installeren als ik mijn ssd zo aansluit. Of moet ik de huidige hdd formatteren en de ssd installeren met een usb'tje met windows?
Ik heb begrepen dat de sandforce controllers waardeloos waren en vaak kapot gingen. Hoe zit dat met de controller van deze ssd? (SSD-controller Indilinx IDX110M01-LC Martini (Barefoot V2))
Bedankt voor de hulp!
[ Voor 22% gewijzigd door Heilige Kaas op 28-01-2012 20:17 ]