Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een nieuwe speakerset voor mijn PC.
Mijn budget is zo'n 300-350 euro, daarom kwam ik eigenlijk al snel terecht bij de Z-5500 van Logitech. Deze is echter lastig leverbaar. Zijn opvolger, de Z906, is wel goed leverbaar, maar ik heb hier niet al te positieve dingen over gelezen. Is het verschil tussen deze twee echt zo groot?

Ook vroeg ik mij af of er misschien nog alternatieven zijn qua speakers, binnen mijn budget.

Als laatst zag ik dat er wel een aantal Z5500 bij V&A staan, is het aan te raden om tweedehands speakers te kopen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als laatst zag ik dat er wel een aantal Z5500 bij V&A staan, is het aan te raden om tweedehands speakers te kopen?
Als de verkoper garandeert dat de set goed werkt etc. zal dat wel goed komen er zijn niet veel setjes in het midden segment. Kijk ook is naar de Megaworks collectie van Creative of anders toch een losse (niet PC gebonden) set. Zolang er een digitale uit/ingang opzit kan je gebruik maken van Dolby Digital en daar gaat het denk ik om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Pricewatch zegt dat Pixmania hem wel op voorraad heeft en dat je hem binnen drie dagen in huis hebt. Ik heb geen ervaring met die shop, maar ken die naam wel. Best een grote speler op de markt, wel wisselende ervaringen.

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 28-01-2012 18:23 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Pixmania is de moeite waard om eens goed de reviews door te lezen, er schort her en der nog al wat aan deze toko namelijk: http://tweakers.net/shopreview/3534/pixmania-punt-com.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:07

jjwa

CZ3 tentmuis

Behalve dat sommige Logitech speakers een 'plopjes probleem' hebben (op Google of GoT zoeken zal daar genoeg info over geven), denk ik zelf dat dit soort speakers het uitstekend jaren kunnen volhouden.

Ik gebruik mijn Z-5400 dagelijks, al 5 jaar, maar op wat cosmetische schade na (omdat mijn subwoofer mijn voetenbank is :P) doet hij het nog 100%. De subwoofer heeft zelfs al een keer in een laag water gestaan (Campzone was uitzonderlijk regenachtig dat jaar) en daar geen problemen door gehad.

Pixmania heb ik zelf trouwens geen goeie ervaring mee, maar lees anders zelf even de shopreviews.

Ik zou je aanraden gewoon tweehands een Z-5500 op te zoeken, en als je bang bent voor het risico dat er iets mis mee is, gewoon zelf de speakers op gaan halen en ter plekke eerst even bekijken (en eventueel beluisteren) voordat je ze echt koopt. Scheelt met dat gewicht meteen een erg lompe pakketverzending.

[ Voor 1% gewijzigd door jjwa op 28-01-2012 18:25 . Reden: slordigheden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Bedankt voor de snelle reacties sofar:)

Ik heb de reviews van PIXmania doorgelezen, en werd er niet erg vrolijk van. Dus denk dat ik als ik de Z5500 haal, hem tweedehands koop.
Ik blijf echter eerst nog eventjes zoeken naar andere speakers, ik wil goed mogelijk geinformeerd zijn :)

Als iemand nog suggesties heeft, wees welkom :)
Pagina: 1