Sinds vanmorgen probeer ik een Windows Server 2008-installatie te activeren. Echter, dit faalt al de hele tijd met foutcode 0xC004FC03.

Google zoeken brengt me alleen diverse problemen met Smoothwall firewalls, maar daar is in mijn situatie geen sprake van. Ik heb via een enkele router gewoon verbinding naar buiten. Internet en bijvoorbeeld Windows Updates werkt gewoon goed.
Ook heeft het uitzetten van de lokale Firewall geen effect op het resultaat.
De Event Viewer geeft deze meldingen;
Telefoneren naar Microsoft is natuurlijk niet de structurele oplossing. Wie geeft me een zetje in de goede richting?

Google zoeken brengt me alleen diverse problemen met Smoothwall firewalls, maar daar is in mijn situatie geen sprake van. Ik heb via een enkele router gewoon verbinding naar buiten. Internet en bijvoorbeeld Windows Updates werkt gewoon goed.
Ook heeft het uitzetten van de lokale Firewall geen effect op het resultaat.
De Event Viewer geeft deze meldingen;
Event id 1008: Acquisition of Secure Processor Certificate failed. hr=0xC004FC03
De server draait op een Domain Controller onder Hyper-V. Vreemde is, dat ik een Windows 7 client zojuist wel goed heb kunnen activeren.Event id 8200: License acquisition failure details. hr=0xC004FC03
Telefoneren naar Microsoft is natuurlijk niet de structurele oplossing. Wie geeft me een zetje in de goede richting?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC