DELL 2709W vertoont kuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Topicstarter
Mijn Dell 2709W begint kuren te vertonen. Het scherm vertoont gekleurde strepen door het beeld als ik het scherm na een pauze weer aanzet. Daarnaast knippert het scherm na een tijdje ook. Het lijkt alsof de backlight aan het begeven is. Ik heb geen garantie meer op dit scherm. Ik heb gegoogled. Maar ik kom steeds op laptopscherm reparaties. Weet iemand een goedkoop adres? Of zou ik het zelf kunnen vervangen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Titel iets bijgeschaafd. Naam van het product is ietswat generiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 23:47

M2M

medicijnman

ik zou eens op ebay rondkijken naar reserveonderdelen voor het scherm. En misschien toch even wat andere systemen aan het scherm hangen om te kijken of het wel echt aan je scherm ligt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Topicstarter
@Darkstone bedankt.

Nou het scherm zat aan een dekstop met quad processor en windows 7.

Het zeflde euvel heb ik ook aan mijn macbook air met displayport.

Het ligt niet aan de computer of videokaart. Het is echt het scherm. Ik begin er ook een beetje hoofdpijn te krijgen van het af en toe blinken van het scherm. Ik zet het scherm nu ook niet meer uit. Omdat je dan anders niks meer ziet als je het weer aanzet. Als je het scherm weer aanzat als het koud is, is het geen probleem.
Maar ja na een tijdje begint het scherm te flikkeren. Ik vind dat er te weinig reparateurs zijn. Vakk lijkt het wel alsof je beter af bent met het dan maar kopen van een nieuwe scherm. Het is al een dure maand geworden. Ik wil niet nog een 27 inch monitor halen. Die 2711w is overigens wel een met een veel hogere resolutie. Ik kan wel terug naar mijn 2 x dell 20 inch. Maar dat is echt een stap terug.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi