Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe Laptop dode pixel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop gekocht en toen ik hem aandeed zat er een dode pixel in, heb ik een nieuwe gekregen doe ik hem thuis aan zit er na 5 minuten weer een dooie pixel word ik nu heel hard getrollt of is het gewoon toeval
het is heel irritant zoon dooie pixel weet iemand hoe ik hem weer tot leven kan wekken?

het gaat omdeze laptop:http://tweakers.net/pricewatch/295606/asus-k53sv-sx838v.html

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er zijn wel truukjes voor om dode pixels weer tot leven te wekken (van die progjes die heel snel heel veel kleuren achter laten zien bijv).

Maar als het echt een dode pixel is dan zou ik gebruik maken van je recht om het ding binnen 7 dagen terug te sturen (mits online gekocht). Ik zou me er echt dood aan gaan ergeren.

Verwijderd

Topicstarter
en het vreemde is dat ik hem gister kocht zat er een dode pixel in ruil ik hem 2 uur geleden om doe ik hem net aan zit er 5 minuten weer een dode pixel er in en al die progammas werken niet dat kreng blijft maar zwart

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:44:
en het vreemde is dat ik hem gister kocht zat er een dode pixel in ruil ik hem 2 uur geleden om doe ik hem net aan zit er 5 minuten weer een dode pixel er in en al die progammas werken niet dat kreng blijft maar zwart
Dood(zwart) is sowieso altijd een verloren zaak. Vaste pixels(rood, groen, blauw of wit) zijn heel soms los te maken maar ook dit heeft bij mij nog nooit echt gewerkt bij dit soort programma's...

Ik ben overigens wel redelijk ervaringsdeskundige, ik heb in 3 jaar tijd 7 laptops gehad met dode pixels en allen onder 14 dagen afkoelperiode geretourneerd. Kan me echt zwaar storen aan dode pixels, zeker als het product nieuw is :P

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 11:22
In dat geval de laptop gewoon terugbrengen/sturen naar de winkel, hoe vervelend dat ook is. Je hebt immers recht op een goed product.
Als je de laptop bij een winkel hebt gekocht, en je gaat hem daar omruilen, sta er dan op dat je in de winkel de "nieuwe" laptop aan mag zetten, om deze op hot/dode pixels te controleren, voordat je deze mee naar huis neemt.
Als de pixel echt zwart is, heeft softwarematig (via een progje) reparen geen zin.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14

MsG

Forumzwerver

Als het ding in een bepaalde pixelklasse valt heb je gewoon pech, tenzij je hem op afstand hebt gekocht. Het is echt coulance van de winkel als je hem om kan ruilen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Dode pixel = een dode subpixel, een dode pixel, een bright subpixel, of een bright pixel?

Anyway, gewoon terugsturen onder de wet kopen op afstand. Als je hem in een winkel hebt gekocht, pech.
Pagina: 1