[Win7] Bestanden kunnen niet worden verwijderd*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zit met de volgende irritatie.

Ik had 2 bestanden geconverteerd naar .wav bestanden maar nu zijn ze niet meer te deleten. De "wacht om bestanden te verwijderen" balk blijft tot in de eeuwigheid doorflitsen. Ik heb al verschillende programmaatjes geprobeerd maar veel daarvan werden door ESET gezien als bad. Alleen File Assasin bleef over, maar dat haalde niks uit. Safe-mode op de Gigabyte z68-UD4 is voor mij onvindbaar :'), en in cmd kom ik ook niet aan de juiste command.

De bestanden zijn bijvoorbeeld wel te openen in een editing programma, maar niet in mediaplayer.

Alvast bedankt voor jullie tijd :Y)

OS = Windows 7 Professional 64 bit SP1

"zucht.. schreef ik verwijderd met een t"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je bestanden te verwijderen zou je ccleaner kunnen gebruiken. Zet de waarden van het bestand op 0 en dan kan je ze hopelijk wel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:06:
Ik heb al verschillende programmaatjes geprobeerd maar veel daarvan werden door ESET gezien als bad. Alleen File Assasin bleef over, maar dat haalde niks uit.
Unlocker ook al geprobeerd?
Safe-mode op de Gigabyte z68-UD4 is voor mij onvindbaar :')
F8 bij het opstarten, heeft niets met je mainboard te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt beiden, maar het probleem is dus teruggekomen. Het gebeurt blijkbaar als ik een bestand in Adobe Media Encoder of Adobe Audition gooi. Het bestand in kwestie is dan in m'n map zelf niet meer te openen, en het indexeren in die map duurt lang. Het is nog wel de knippen, maar niet te verplaatsen of te verwijderen. Het rare is dan dat het dus wel te openen en te bewerken is in Audition, maar het is niet op te slaan. Het is alleen maar bij wav files.

edit: dit is het geval bij mp3 naar wav. Ik kan best snappen dat dit "upscalen" ervoor zorgt dat de bestanden, of iets anders corrupt zouden kunnen raken. Maar ik zou alleen niet weten wat/ waarom het mis gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
Als je eens begint met het vermelden van het besturingssysteem...dat scheelt al een stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Yup. en aangezien ik denk dat het hier om Windows gaat (welke versie en zo is ook leuk om te weten) zou het ook wel eens kunnen dat het probleem door installatie van1 of andere codec pack komt.

Eentje waarbij een shell extension zich in de Windows explorer registreert die vervolgens het bestand locked. Zoiets vaags al wel eens bij de hand gehad. Maar zonder voldoende info blijft het gissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows 7 Professional 64 bit SP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het veranderen van de extensie bij de file zorgde ervoor dat explorer.exe crashte. Maar Eraser heeft gewerkt, bedankt =).
Pagina: 1