Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dsn verbindings probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
hallo,

Kan iemand mij helpen met het probleem oplossen van DSN .De laatste tijd heb ik tijdens een spel spelen en surfen op het internet last van lag pieken, het gaat goed en dan weer niet en dan weer wel.

Heb een controle uitgevoerd op mijn verbinden en als antwoord krijg ik dit(zie voorbeeld).

http://imageshack.us/photo/my-images/94/15519215.jpg/

met vriendelijke groeten
Dave

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Meestal geeft windows deze fout als het niet goed kan connecten met internet. Niet perse je DNS is fout, maar de DNS is niet te benaderen (omdat er geen internet is om de DNS over te benaderen).

Het is een beetje een algemene foutmelding waar ik je niet mee kan helpen omdat er extra informatie ontbreekt.

Als ik uit je posthistorie zou moeten gaan gokken, dan denk ik dat je kabelinternet via Telenet hebt. Hoe functioneert dit buiten deze foutmelding om? Kan je misschien het modem oid uitlezen waar wat nuttige gegevens instaan? Je kan altijd de DNS servers van Google en openDNS proberen in te stellen, maar ik gok dat je probleem ergens anders ligt.

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
Ik zit draadloos.Maar dit is de eerste keer dat ik dit probleem heb eigenlijk voor de rest heb ik hier nog nooit geen last van had.

ben het ook aan het uitzoeken aan wat het kan liggen