iPhone externe batterij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik ben op zoek naar een externe batterij voor de iPhone 4. Deze gaat met veel gebruik redelijk vlug leeg en dit levert mij wel eens problemen op. Ik ben voor het werk veel onderweg en gebruik de iPhone erg veel.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een externe batterij/accu.

Iemand ervaringen of tips?

Ik heb zelf de duracell batterij op het oog, nadeel is dat deze niet aan de iPhone wordt verbonden maar apart apperaatje is; http://www.bol.com/nl/p/e...39680#product_description

en de Mobile Emergency Charger; http://www.gigavolt.nl/Ex...ij-voor-iPhone-4-n635m603 nadeel hiervan is dat ik weinig informatie kan vinden over betrouwbaarheid, werking e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:25
Ik had zelf een iSound 16000, 2x terug gebracht en uiteindelijk mn geld terug gekregen. Ding laadde na 2x niet meer volledig op.

Ik heb na een aantal probeersels nu een Mophie Juice Pack Powerstation 4000 mAh bij apple.nl gekocht
klik
Heeft me nog nooit in de steek gelaten tijdens mn reizen, erg goed ding. Kan met 2,1A laden, al laadt een iPhone altijd met 1A. Maar je kunt er ook andere apparaten mee laden ivm USB.
Bouwkwaliteit is ook nog eens erg goed.

Een andere waar ik ook goede ervaringen mee heb is de Hyper juice mini 7200mAh Te krijgen op schiphol.
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:40
Ik zweer het zelf bij Mophie Juice Pack Air. Het is een mooie abs case met accu in een dat de capaciteit van je iPhone verdubbelt. Ondanks betere grip is mijn iPhone al een paar keer gevallen en de case heeft de schade beperkt. Laden van case én iPhone gaat mbv micro-usb ingang, dat tevens datasync is. Dus je bent niet langer van je witte apple datakabeltje afhankelijk.