Amino 130m en Amino 140 op Lijbrandt en Concepts-ICT

Pagina: 1
Acties:

• arttext
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik heb een tweede Amino settopbox nodig voor iptv in de slaapkamer. (nog niets kunnen vinden over sharing vanuit de eerste box).

Standaard levert Concepts Ict een amino 140, maar volgens de helpdesk zou een 130m ook kunnen voldoen. Op de vraag of een amino die op Lijbrand heeft gedraaid ook bij hune werkt, (zelfde iptv leverancier) hadden ze geen antwoord want ze wisten niet of Lijbrand er ander software op draait dan zij.
Weet iemand dat? Want een tweedehands 130m is aanzienlijk goedkoper dan een nieuwe 140.

Verwijderd

arttext schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:15:
Ik heb een tweede Amino settopbox nodig voor iptv in de slaapkamer. (nog niets kunnen vinden over sharing vanuit de eerste box).

Standaard levert Concepts Ict een amino 140, maar volgens de helpdesk zou een 130m ook kunnen voldoen. Op de vraag of een amino die op Lijbrand heeft gedraaid ook bij hune werkt, (zelfde iptv leverancier) hadden ze geen antwoord want ze wisten niet of Lijbrand er ander software op draait dan zij.
Weet iemand dat? Want een tweedehands 130m is aanzienlijk goedkoper dan een nieuwe 140.
Ik heb boxen van een andere GHM provider bij Tweak kunnen gebruiken. Bij mij werkte het na een aantal resets maar geen garanties ;).

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2025
Zolang het geen 110 is (130 of hoger) kan je heb idd op je aansluiting gebruiken. Het is wel aan te bevelen om door de oude eigenaar eerst een 'softare update' te laten uitvoeren. Zodra de STB opnieuw opstart de stroom er af en aan jou geven. Hij staat dan in de stand "Upgrading" wat wil zeggen dat hij de juiste software voor dat netwerk probeert op te halen. Wonen jullie in de zelfde plaats is die handeling waarschijnlijk niet eens nodig.

Er zijn namelijk twee netwerken in Nederland die technisch van elkaar verschillen. Als je se software van het andere netwerk in je Amino heb staan dan speelt hij niet (kan de zenders niet vinden).

Je kan per aansluiting maximaal 3 HD stream's bekijken, 3 Amino's 130 of hoger aansluiten.

• h2bzeit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09-2021

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

Concepts levert nog steeds 110s uit dus die moeten ook werken er zit alleen geen hdmi op de 110. Als je een 130 tweedehands gaat kopen raad ik je aan om naar de 130m te kijken aangezien die een stuk kleiner en nieuwere is dan de 130 ( 130m is zwart en kleiner dan de 130 die grijs/zilver).

Op de oude 130 en de 140 zit zo wel (dinn) scart Als hdmi terwijl de 130m alleen hdmi heeft. Mischien heb je Wat aan deze info.

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.