HTML-signature voor Thunderbird klopt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15
Allereerst, laat me zeggen dat ik een codeern00b ben en graag had gezien dat een echte tab-knop in html-code bestond :)

Heb sinds vanmiddag zitten neuzen om m'n signature voor onder e-mails goed te krijgen, maar hij blijft niet lekker uitkomen. Het is verwarrend hoe sommige oplossingen werken, maar met de <per>-tag zorg je ervoor dat je de code instant overneemt zonder dat er iets aan de opmaak verandert. Ik bedacht me net dat ik wel echte tabs gebruikte in notepad, het werkte alsnog niet dus heb maar het teruggezet met losse spaties. Zelfs als ik daar de opmaak goed zet en alles ziet er prachtig uit in Notepad... gaat het nog mis in real life. Wat is de beste manier om dit probleem aan te pakken, wat doe ik hier verkeerd?

Ik heb de code zo opgebouwd:
<per>
Naam: xxx
Adres: xxx
<per>

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Ik zie niet wat dit met PRG te maken heeft.

PRG >> CSA

Ik zou als ik jou was eens kijken of je 't niet beter netjes kunt uitlijnen met een table. En probeer voor de gein eens &nbsp; in plaats van een spatie; dus &nbsp;&nbsp; voor 2 spaties etc. Ook kun je dit eens lezen.

[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 27-01-2012 19:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Thanks voor je feedback, ik ging als newbie blijkbaar iets te snel af op de forumtitels :)

Erg informatief, ik ga er meteen mee aan de slag, bedankt voor je hulp want aan de zoekterm whitespace had ik nog niet gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Volgens mij is het ook niet <per>, maar <pre> ;)

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
Son of a gun, je hebt helemaal gelijk :(

[ Voor 45% gewijzigd door Racing_Reporter op 28-01-2012 11:06 ]