Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pagina: 1
Acties:

• Wogmeat
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-01 11:34
Hee ,

Ik heb een probleem 1 van mijn Speakers doet het niet meer de (linker)
Ik weet bijna wel zeker dat 1 van de connectie punten van de bedrading los is.
Maar hoe krijg ik dit headset onderdeel (die oorkussen + Speaker netjes los )
Ik heb verder nog nooit een headset uit elkaar gehaald dus meschien kan imand me even een goede tip geven?

Mvg kevin

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-01 13:58
In een andere computer geprobeerd? Ik heb het probleem ook, de linkerspeaker werkt niet op een andere PC, maar wel op mijn eigen.

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02-2025
En een schop voor dit topic, want ik zit ook ergens mee... Vandaag de headset gekocht en aanvankelijk erg enthousiast...
Hij is echter nog geen dag oud en ik heb met films kijken dat het lijkt of de linkerspeaker opgeblazen is. Bij een hoog volume, maar echt niet bizar hard of zo, krijg je al heel irritante kraakjes in de speaker.

Gekocht bij de mycom, dus ik kan hem zo terugbrengen, maar jammer vind ik het wel. Het betekent dat ik meer geld moet gaan uitgeven...
Dus bij mij ook de linkerspeaker, een zwakte?

Wel jammer, want voor 28 euro een leuke koop, maar hij moet wel wat aankunnen natuurlijk. Anders kom je weer bij een AKG uit voor 80 euro.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor hardwarevragen die nergens anders op GoT besproken worden. Headsets zijn audiodevices, vragen erover horen dan ook in Audio & HiFi thuis.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!