Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debom
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:57
Allen,

Sinds een week is de website van de Enuzi Gameware http://tweakers.net/shopreview/8291/enuzi.html op zwart. De emails worden niet meer beantwoord. Ik heb zelf bijna twee weken geleden een reparatie opgestuurd, maar tot op heden geen reactie gehad.

Ik heb reden te geloven dat Tim Huizing ermee gestopt is, maar nog wel netjes mijn reparatie in ontvangst heeft genomen.

Zijn er mensen die recentelijk iets met de Aftersales te maken hebben of een nieuwe order hebben geplaatst, maar nog niet is geleverd?

En heeft iemand al ervaring met het verloop van een klacht bij de thuiswinkel.org? Ik heb reeds een klacht ingediend en daar heb ik te horen gekregen dat als er vandaag (26-01) geen antwoord komt de klacht naar de juridische afdeling gestuurd (whatever that means)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al even een melding gemaakt bij het PW team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debom
Ik heb een melding gemaakt bij de shopreview. Ik weet niet of dat hetzelfde is als jij bedoeld.

Edit: Laat maar. Je bedoeld het PriceWatch Team. :D
't is al laat :O

[ Voor 28% gewijzigd door debom op 29-01-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:16
Bump!

Is Tim Huizing ook de persoon achter www.enuzi-clothing.com ? Die is sinds kort ook op zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 14:32
http://centralops.net/co/ daar bij domain dossier even op gameware.enuzi.net zoeken. Komt er nog een 06 tevoorschijn misschien heb je er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debom
Inmiddels contact gehad met Tim Huizing en heeft aangegeven tijdelijk gestopt te zijn met de webshop(s).
06 nummer is achterhaalt door te zoeken op de goudengids.nl (enuzi in Emmen).
Ik heb netjes mijn (defecte) spullen terug gekregen en Tim heeft zich netjes geëxcuseerd voor de manier waarop dit verlopen is.

Voor zover ik heb achterhaalt is Tim ook degene achter Enuzi Clothing....
Pagina: 1